Saturday 28 October 2017

Forex Inngangspunkt Mq4


Forex Entry Point Forex Entry Point i nedre vindu på terminalen Metatrader 4 viser de vertikale linjene som indikerer en endring i trendretning. Forex Entry Point indikator er veldig praktisk for scalping på M5 og for en lang handel på H1 og høyere. Kan brukes på alle valutapar, men de beste resultatene kan oppnås i flyktige valutapar. Egenskaper for Forex Entry Point Platform: Metatrader4 Valutapar: Enhver, anbefalt Major Trading Time: Døgnet rundt Timeplan: Enhver, anbefalt H1 Anbefalt megler: Alpari Kjøp oppføring. da det var en vertikal linje med farge Aqua. Avslutt med utseendet på vertikale linjer med farge Magenta. Selg oppføringen. da det var en vertikal linje med farge Magenta. Avslutt med utseendet på vertikale linjer med farge Aqua. Men jeg må si at signalene til Forex Entry Point-indikatoren bare er gode på historiske data. I sanntidshandling gjenspeiler denne indikatoren noe. Dette kan ses i sin kode. Før du søker om en ekte konto, må du jobbe med Forex Entry Point-indikatoren på en demo-konto. I arkivene ForexEntryPoint. rar: Gratis nedlasting Forex Entry Point Vennligst vent, forbereder du linken din Egenskaper for Forex Entry Point Platform: Metatrader4 Valutapar: Enhver, anbefalt Major Trading Time: Døgnet rundt Timeplan: Enhver, anbefalt H1 Anbefalt megler: ENKEL Forex Inngangspunkt i nedre vindu på terminalen Metatrader 4 viser de vertikale linjene som indikerer en endring i trendretning. Forex Entry Point indikator er veldig praktisk for scalping på M5 og for en lang handel på H1 og høyere. Kan brukes på alle valutapar, men de beste resultatene kan oppnås i flyktige valutapar. Kjøp oppføring. da det var en vertikal linje med farge Aqua. Avslutt med utseendet på vertikale linjer med farge Magenta. Selg oppføringen. da det var en vertikal linje med farge Magenta. Avslutt med utseendet på vertikale linjer med farge Aqua. Men jeg må si at signalene til Forex Entry Point-indikatoren bare er gode på historiske data. I sanntidshandling gjenspeiler denne indikatoren noe. Dette kan ses i sin kode. Før du søker om en ekte konto, må du jobbe med Forex Entry Point-indikatoren på en demo-konto. I arkivene ForexEntryPoint. rar: Swing Point Indicator Jeg har søkt og kan ikke finne en enkel MQ4 indikator som identifiserer: et 3 bar mønster der mellomlinjen gjør en høyere høy og en høyere lav enn stengene umiddelbart på hver side (for en topp svingpunkt) og et 3 bar mønster der midtlinjen gjør en lavere lav og en lavere høyde enn stolpene umiddelbart på hver side av den (for et bunnsvingpunkt.) Jeg leter etter noe som Fractal-indikatoren, men det ville være en 3 bar og ikke en 5 bar mønster, og ville kreve ikke bare lavere høyder på hver side av en topp, men lavere lav også. Jeg ville være evig takknemlig for alle som kan hjelpe meg - jeg er sikker på at den allerede har blitt programmert av noen. Takk peterfm Indikatoren går langt mer enn jeg trenger - det ser ut til å plotte signalstavene (svingpunktene) med en nesten usynlig liten blå prikk, men da har mange alternativer å legge til trendlinjer osv. I henhold til de Marks-metoden. Jeg er virkelig like etter en klarere versjon av de blå prikkene som indikerer svingpunktene. Peter, jeg har lagt merke til mange ganger på FF hvor nyttig du er til andre, og takk for at du forsøkte å løse problemet mitt. Minst nå kan jeg kanskje peke noen i retning av signalbjelkeelementet på indikatoren, hvilken. Jeg antok at det ikke ville være svaret, men søket ditt var så nær demarkmetoden, det virket verdt et skudd. Takk så mye - du spikret det perfekt Hvis det ikke er for mye å spørre, er det mulig å gjøre en andre versjon som har alle de samme attributter, men som tillater enhver kombinasjon av de to linjene umiddelbart hver side av highlow-linjen å lage mønsteret (dvs. markere hver stolpe som umiddelbart har på hver side av den en stang eller en kombinasjon av to stolper. som danner både høyere høy og høyere lav eller lavere lav og lavere høy.) Jeg mener ikke å være exploitive av din generøsitet, men jeg forventet om jeg kunne finne eksempler på kode som allerede er skrevet for den første, at den andre versjonen også ville være der. De er ganske vanlig brukte mønstre i 1-2-3 oppsett, De Marks metoder og også Ross metoder. Jeg forstår om du har andre prioriteringer - du har sikkert hjulpet meg mye allerede. Takk så mye - du spikret det perfekt Hvis det ikke er for mye å spørre, er det mulig å gjøre en andre versjon som har alle de samme attributter, men som tillater enhver kombinasjon av de to linjene umiddelbart hver side av highlow-linjen å lage mønsteret (dvs. markere hver stolpe som umiddelbart har på hver side av den en stang eller en kombinasjon av to stolper. som danner både høyere høy og høyere lav eller lavere lav og lavere høy.) Jeg mener ikke å være exploitive av din generøsitet, men jeg forventet om jeg kunne finne. du er hjertelig velkommen. Jeg forstår ikke helt hva du ber om i versjon 2. Har du lyst på å legge inn et enkelt diagram for å illustrere ditt poeng Etter hvilke jeg ser hva jeg kan gjøre. Programmering for en bedre fremtid. du er hjertelig velkommen. Jeg forstår ikke helt hva du ber om i versjon 2. Har du lyst på å legge inn et enkelt diagram for å illustrere ditt poeng Etter hvilke jeg ser hva jeg kan gjøre. Jeg er sannsynligvis ikke så god til å tegne eksempler og hadde to går på det - Ive inkluderte begge og håper de gir deg det du trenger. Jeg er veldig takknemlig for din interesse Zen. EDIT: Vanligvis mønsteret er fullført på bare tre barer, men av og til en av sidestengene gjør ikke lavere enn Swing Bar. Når dette skjer, anses mønsteret for å være fortsatt gyldig, forutsatt at den neste linjen til den som ikke klarte å lage den lavere Lav, gjør en lavere Lav enn Swing Bar. På denne måten tar mønsteret noen ganger 4 barer å fullføre og noen ganger til og med 5 barer. Counterfailurequot-linjen vil få Swing Bar til å danne en Utvendig Bar hvis kvotfakturaen er til venstre for Swing Bar, og vil danne en Inside Bar hvis den er til høyre for Swing Bar. Vedlagt bilder (klikk for å forstørre) Det ser ut som om du har spikret det igjen - takk så mye om hvordan du kan bruke slike prismønstre: Du er ganske riktig i å foreslå at reverseringsflyttet skjer før signalet, men hvis målet ditt er å få en god del av den nye trenden i stedet for å prøve å velge nøyaktig topp og bunn, er det et veldig nyttig verktøy. Et eksempel på det nåværende AUD 30 minutters diagrammet er vedlagt. Ive merket opp på diagrammet, en veldig enkel metode for handel med swing-mønsteret. De korte horisontale strekkene markerer inngangspunkter i henhold til metoden som er skissert nedenfor. De røde horisontale linjene mister handler, gulllinjene er vinnende handler (med endelig handel fortsatt åpen.) I denne illustrasjonen var det 2 tapere, 7 vinnere og 1 fortsatt åpne. Metoden regler for en lang handel kan være: Angi 2 stillinger i retning av signalet bare ved brudd på Trigger Bar High (linjen til høyre for Swing Bar.) Bruddet må skje på neste linje til Trigger Bar, eller mønsteret er ugyldiggjort. Still inn et startstopp nederst på Trigger Bar og sett et bakre stopp for begge posisjoner på 150 av Trigger Bar (ca. en og en halv ganger størrelsen på startstoppet.) Sett et overskuddsmål for Første posisjon som er lik den første stoppen (en risiko 1: 1) og et overskuddsmål for den andre posisjonen ved 3 ganger størrelsen på startstoppet (en 3: 1 risikovurdering.) I den ovennevnte enkle metoden er 5-bar mønsteret ikke brukt, og det er heller ikke 4 bar mønsteret hvor linjen til høyre for Swing Bar er en Inside Bar. I disse mønstrene er oppsettet ikke bekreftet før etter linjen som skal signalisere handelen (Trigger Bar), selv om det finnes ulike metoder der de nevnte 4 og 5 bar mønstrene er gyldige (for eksempel ved å bare definere Trigger Bar som den siste linjen i mønsteret, uavhengig av om det er et 3,4 eller 5 bar mønster.) Som du kan forestille deg, fungerer denne typen metode best i trendmarkeder og er designet for swing trading, i stedet for posisjon eller scalping. Ved å identifisere et bekreftet svingpunkt og deretter bare gå inn hvis svingen opprettholdes er sjansene for å oppnå 100 målet veldig bra og 300 målet nås ofte. Det finnes en rekke swing trading metoder som inkorporerer konseptet av en swing bar høy eller lav og du har nettopp programmert en indikator for to av de mest nyttige definisjoner av swing barer. Jeg er igjen veldig takknemlig for din hjelp Zen og vil gjerne høre fra deg hvis jeg noen gang kan returnere favør Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Du er hjertelig velkommen, min venn. hmm. du har interessert meg. Å være en relativ nybegynner når det gjelder handel, har jeg aldri utforsket disse svingbarene som du snakket om. Jeg tror jeg kan skrive en EA for å teste ut strategien du har beskrevet. Er det noen andre detaljer jeg bør passe på når det gjelder å identifisere en gyldig oppføring Im alltid ivrig etter å lære mer. ) Programmering for en bedre fremtid. Du er hjertelig velkommen, min venn. hmm. du har interessert meg. Å være en relativ nybegynner når det gjelder handel, har jeg aldri utforsket disse svingbarene som du snakket om. Jeg tror jeg kan skrive en EA for å teste ut strategien du har beskrevet. Er det noen andre detaljer jeg bør passe på når det gjelder å identifisere en gyldig oppføring Im alltid ivrig etter å lære mer. ) Det er to primære strategier jeg bruker Swing Bar for: swing trading ved hjelp av M30, H1 eller H4 tidsrammer som handler hovedsakelig AUD og EURand posisjonen handel på H4 eller D1 tidsramme, igjen handel AUD og EUR. Jeg har vedlagt et pdf-dokument som beskriver metoden til Joe Ross, hvis tilnærming til handel 1-2-3 mønstre er nær min. Jeg handler ikke de andre mønstrene han nevner i The Law of Charts. bare 1-2-3 ved hjelp av Traders Trick-oppføringen. Dette er min mest brukte strategi for posisjonshandel der jeg vil ha en stilling (jeg håper) i dager eller uker med et bredt tilbakestillingsstopp (1,5 ganger daglig ATR20) eller opplæring av de ulike støttestøttenivåene hvis de er åpenbare. Etter oppføringen, som er mekanisk, er denne stilen ganske diskretionær i sin handelsstyring, og det ville være mer problemer enn det er verdt å tilbakestille testen. Jeg trodde du kunne være interessert, men bare ta en titt, for jeg har omsatt denne stilen vellykket i mange år i aksjer, indekser, varer og nå forex. Jeg har også handlet 3 Bar Swing mønsteret du programmerte på H4 og daglige diagrammer med god suksess. Jeg ser etter en sterk trend som har vært på plass for seks eller flere barer og ser da for 3 Bar Swing rundt supportresistance nivåer og på 50 retracement nivåer for en reversering i trend, selv om det er kortvarig. Min Swing-handel er mer mekanisk eller regelbasert og kan være vellykket tilbake. Den enkleste og jeg tror pålitelig (for meg uansett) mønsteroppsett bruker 3-bar-oppsettet med inngangsreglene som er de samme som i tidligere innlegg. Jeg bruker ikke andre filtre enn jeg ikke handler hvis paret bare skaper for mye trafikk (handel sidelengs eller konstant whipsawing). Dette er en del av det skjønnsmessige elementet jeg antar, men jeg vet noen handelsmenn som ignorerer dette og tar alle handelssignaler uansett hva. Jeg har eksperimentert med å bruke 200ema som et filter og bare handel i retning av trenden som definert av glidende gjennomsnitt. Mens jeg ikke testet utover et enkelt manuell diagramoppslag i løpet av noen måneder, syntes det meg å filtrere ut for mange av de mest lønnsomme handler. Det kan imidlertid være et nyttig filter for å sikkerhetskopiere. Det andre filteret jeg bare mucking om med nå er filteret som brukes i DIBS-metoden (se tråder på FF i dette navnet) som markerer Åpent for dagene som handler med en horisontal linje, og handler blir da kun tatt lenge hvis oppføringen er over den daglige åpne linjen og bare tatt kort hvis oppføringen er under linjen. Den ukentlige Open brukes av meg hvis du handler H4. Handelsforvaltningen jeg vil bruke er en halv av stillingen tatt av på 1: 1 uten trailing stopp og en halv med et mål på 3: 1 med en 100 stopp stopp. På den måten hvis du får 100 (1: 1) målet, har du det banket og den andre posisjonen er i ro. Det kan være verdt å sammenligne de forskjellige tidsrammer for hvert par. Jeg graver til M30 og H4 når jeg får bedre resultater, men det kan ha mer å gjøre med mine personlige vaner enn noe som følge av at reglene blir brukt strengt de samme til alle tidsrammer. Markedets 24-timers natur er også en faktor, og jeg antar at - med mindre du er automatisert, kan ingen handle hver økt, i motsetning til aksjemarkedene. Uansett, ha det gøy med dette og hold kontakten. Hvis du trenger det, kan du kontakte meg på pacrim på bigpond dot net dot au. Ble med juni 2008 Status: Programmering for en bedre fremtid. 649 Innlegg Vurder din detaljerte forklaring. Tilfeldigvis gjennomgikk jeg også DIBS-metoden som var den første EA som Ive postet i FF (nå på versjon 7). Som jeg husket, det var det eneste systemet jeg har forsøkt som inkorporerer prishandling og kartlegging for oppføring uten bruk av indikatorer. Selv om Ive sluttet å leke med DIBS ea, er filtermetodene verdt å vurdere når jeg brainstormer hvordan jeg skal gå med strategien du har beskrevet. I hvert fall vil jeg starte fra grunnleggende og jobbe meg gjennom. Vil poste hva jeg kommer opp med her inne, så kanskje flere kan delta i diskusjonen. Takk for at du delte. ) Programmering for en bedre fremtid. Oppskatt din detaljerte forklaring. Tilfeldigvis gjennomgikk jeg også DIBS-metoden som var den første EA som Ive postet i FF (nå på versjon 7). Som jeg husket, det var det eneste systemet jeg har forsøkt som inkorporerer prishandling og kartlegging for oppføring uten bruk av indikatorer. Selv om Ive sluttet å leke med DIBS ea, er filtermetodene verdt å vurdere når jeg brainstormer hvordan jeg skal gå med strategien du har beskrevet. I hvert fall vil jeg starte fra grunnleggende og jobbe meg gjennom. Vil legge inn hva jeg kommer. Et raskt spørsmål - 3 Bar Swing-indikatoren, og jeg tror at Flexi Bars Swing-indikatoren ikke ser ut til å oppdatere i sanntid uten forfriskning ved å avslutte MT4 eller skifte fra profil til profil. Er det en innstilling i MT4 som jeg ikke har aktivert, eller kanskje en annen forklaring Im ser for øyeblikket på 3 Bar Swing på både M30 og H4, og heller ikke diagramoppdateringer når en ny linje oppretter et gyldig mønster. Her er de endrede indikatorene, jeg glemte å endre omtalingsalgoritmen slik at den forteller noen få barer før gjeldende i motsetning til den vanlige typen indikatorkoding der de bare forteller den nyeste linjen. Gi meg beskjed hvis du ser noe galt. En annen ting å avklare om strategien. du sa, quotSet en innledende stopp på bunnen av Trigger Bar og sett et bakre stopp for begge posisjoner på 150 av spekteret av Trigger Bar (dvs. en og en halv ganger størrelsen på startstoppet.) bare for å Bekreft, gikk ikke. Takk Zen - Jeg sjekker ut de nye versjonene og tilbakemeldingene. Når det gjelder metodebestemmelser, er det et nesten uendelig utvalg av måter å håndtere oppsettet og handelen på, men jeg foreslår at du svarer på spørsmålet ditt: Første stoppnivå er satt 1 pip fra Lav av Triggerslyset i en lang posisjon (eller 5 pips hvis du tror at stearinlys ofte overskrides med bare ett pip.) Dette ville være tilfelle for begge posisjoner. Du kan bruke Swing Bar lavt til å sette et stopp, men det ville være mer av en stilling handelsmann stil, da det ofte gir et ganske bredt stopp og dermed også skaper en ganske stor spør for å nå et mål 1: 1 eller 3: 1. Jeg ville ikke sette et bremsestopp for den første posisjonen med målet 1: 1 - spesielt hvis din megler bruker den avsluttende stoppmetoden som ikke sparker inn før fortjeneste oppnås. Bare la stillingen ri til enten å gjøre målet 1: 1, eller trykk StopLoss. Jeg ville sette et bremsestopp for den andre 3: 1-stillingen som var akkurat i samme størrelse som den opprinnelige StopLoss. Dette betyr at hvis målet 1: 1 er oppfylt, er den andre posisjonen allerede i stykker jevn. Noen tradere ville sette Trailing Stop for 3: 1-posisjonen på 150 av størrelsen på den opprinnelige StopLoss. Dette gir stillingen mer wiggle-rom og gir en beskjeden retrace tilbake til inngangspunktet uten å bli stoppet ut. Problemet med dette er at du fortsatt har 100 av risikoen til handel går i fortjeneste tilsvarende 150 av den opprinnelige StopLoss. Igjen, dette er mer en stilling handelsmann stil enn en swing trader stil. Jeg håper dette er klarere nå min venn. Jeg er nok litt rushed når jeg skriver og kan ikke være så direkte og kortfattet som jeg burde være. Søket her er å legge til verktøykassen av robuste metoder for å handle med handel. BillyRayValentine, James16, Jacko, Peter Crown (DIBS) er blant FF-mesterne som har vist oss noen av de beste teknikkene. Dette er en jeg er komfortabel med. Jeg er heldig å ha funnet Zen her for å hjelpe meg å utforske litt mer. Elsker å høre forslag fra deg eller noen andre om strategier for å hjelpe filtrene til å kutte antall signaler i overbelastning. Dette er den potensielle morderen for dette og en rekke andre prishandlingsmetoder - signaler som er en del av konsolideringsrangering i stedet for trendendringer. Eyeballing diagrammet er det beste jeg har kommet med så langt, men jeg ser etter noe litt mindre dømmende. Jeg lurer på om Donchian Channels kan være en del av løsningen for å definere overbelastning og derfor et nei handelsområde. ps. Vedlagt er et Excel-regneark som hjelper til med å beregne inngangspunkter, stopp, fortjenestemål, stillingsstørrelse etc. For å få det til å fungere, må du aktivere DDE Server i MT4 (Verktøy Server Aktiver DDE Server) og ha MT4 åpnet og åpne regnearket . Det krever manuell innlasting av Trigger-lysparametrene som du vil se. Hvite bokser krever manuell datainngang. Fortsatt mucking rundt med det - det ser ikke pent ut og har mye plass for funksjonell forbedring. Trodde noen kan ha et spill og kan finne det nyttig. Har ikke JPY i det hvor som helst jeg sprakk shts med yenen nylig og slettet radene - Yen er også en smerte å plugge inn i disse regnearkene, da beregningsgrunnlaget inneholder ett ekstra desimal. Hvis noen virkelig ønsker Yen i regnearket, kunne jeg oppleve det på et tidspunkt.

No comments:

Post a Comment