Saturday 28 October 2017

Forex Spread Vs Kommisjon


Spred Vs. Kommisjon Hvis jeg har en grense kjøpe satt til 1.5000 hvordan sparer jeg når jeg betaler provisjon også jeg hadde en konto med MBT og nå kjøre demo (så vel som 4 eller 5 andre plattformer) - Hvis Math pekte på mer fortjeneste ville jeg handle deres. Fordelene har ennå ikke kommet opp. Passerer deg en boks av kleenex. quoteTrader KGB2736245Jeg vet ikke om å le eller gråte. Dette er åpenbart jeg burde tenke. La oss si at megleren ikke har noen provisjon og en 2 pip fast spredning. La oss da si at du kjøper på 1.5000, så selger du umiddelbart for eksempel. Så du selger på 1.4998, et tap på 2 pips. Nå sier du gjør det samme med en provisjonsmegler som har en veldig stram spredning, sier 0,5 pips, og de belaster også 0,5 pips provisjon per handel (så 1,0 pips rund tur, kjøp selger). Du kjøper på 1.5000, selger til 1.4999.5 (en 0,5 pip tap) legg til 1,0 pip kommisjonen og du er med et tap på 1,5 pips vs 2 pips med fast spread broker. Selvfølgelig har EU veldig stramme sprer, så dette kan beregne seg forskjellig med forskjellige par, men det er grunnleggende matte. Ble med jul 2008 Status: Medlem 883 Innlegg Som jeg sa. for mine metoder faste er bedre. Hvis jeg kjøper på 1.5000 selger jeg på 1.5010 eller 1.5020 avhengig av enkelte verktøy jeg bruker. Så igjen for meg. det er bedre å jobbe med faste spredninger. Jeg skjønner at for de fleste bruker gut følelser flopping inn og ut at gjennomsnittet av 2 pips handel som kanskje ikke er tilfelle. Mens hver uke er annerledes, hva jeg handler og hvordan jeg hadde 32 rundturer med en gjennomsnittlig fortjeneste på 17,4 pips. Hver var grenseordrer bestemt før et markedsflyt. Hvis jeg betalte provisjon, ville det ha tatt bort fra min bunnlinjen. Det er ikke å si at sprekker ikke spiller noe rolle. Hvis de skulle bli brede, er det mulig at jeg ikke ville ha en gitt handel. Hvis den ubesvarte muligheten skjedde en gang i forrige uke, ville det ha kostet rundt 14 av en pip RT. Mens det ikke skjedde - hvis jeg savnet 4 i forrige uke - betalte provisjon ville være break-even og så videre. Alle må gjøre det selv å jobbe for hvordan de handler og driver tallene eller handler en megler en fast - samme handler og løper ut en PL totalt. Jeg driver mine handler med mer enn en megler av flere grunner. En mindre er at jeg kan sammenligne fyllingsfrekvenser (antall ordre innført vs tall fylt). Det er mange måter å handle på. Bruk verktøyene du tror fungerer best - bekreft resultatene. Dette er åpenbart jeg burde tenke. La oss si at megleren ikke har noen provisjon og en 2 pip fast spredning. La oss da si at du kjøper på 1.5000, så selger du umiddelbart for eksempel. Så du selger på 1.4998, et tap på 2 pips. Nå sier du gjør det samme med en provisjonsmegler som har en veldig stram spredning, sier 0,5 pips, og de belaster også 0,5 pips provisjon per handel (så 1,0 pips rund tur, kjøp selger). Du kjøper på 1.5000, selger til 1.4999.5 (en 0,5 pip tap) legg til 1,0 pip kommisjonen og du er med et tap på 1,5 pips vs 2 pips med fast spread broker. Selvfølgelig har EU veldig stramme sprer, så dette kan beregne seg forskjellig med forskjellige par, men det er grunnleggende matte. Når disse sammenligningene kommer opp, virker det som standard ECN-frekvensen som brukes, er MBT-rate, som er den høyeste i bransjen (to og en halv ganger høyere enn IBs-frekvensen). Bruke IBs hastighet på 0,2 pip og historien er ganske forskjellig (0,5 spred 0,4 kommisjon 0,9). At 1,1 pip forskjellen over en 2-pip fastspenning vil legge opp veldig raskt. spesielt hvis du vokser din handelsstørrelse over tid til 100pip, 500pip, etc. Enig, og det er uten å ta i betraktning hva disse 2-pip-faste butikkene gjør for anførselstegn. På den tiden prisen kommer til forhandlerplattformen, hes sannsynligvis betaler gt5 pips over en ECN (sannsynligvis mer), og himmelen vet hva slags spredning rundt grunnleggende datautgivelser (nyheter). Det er en dyr måte å handle på, men jeg antar at attraksjonen er fleksibilitet og minimale handelsstørrelser, jeg forestiller meg det er den eneste måten de får på noe. Som jeg sa. for mine metoder faste er bedre. Hvis jeg kjøper på 1.5000 selger jeg på 1.5010 eller 1.5020 avhengig av enkelte verktøy jeg bruker. Så igjen for meg. det er bedre å jobbe med faste spredninger. Jeg skjønner at for de fleste bruker gut følelser flopping inn og ut at gjennomsnittet av 2 pips handel som kanskje ikke er tilfelle. Mens hver uke er annerledes, hva jeg handler og hvordan jeg hadde 32 rundturer med en gjennomsnittlig fortjeneste på 17,4 pips. Hver var grenseordrer bestemt før et markedsflyt. Hvis jeg betalte provisjon ville det ha tatt. Sitat ikke sikkert hvorfor. Hvis jeg har en grense kjøpe satt til 1.5000 hvordan sparer jeg når jeg betaler provisjon så vel jeg tror du alle savnet poenget mitt fordi jeg bryr meg mindre om hvor mye jeg betaler til megleren. Det er viktig for meg å komme i en handel eller ut handel med fortjeneste. noen ganger bare fordi 1 eller 2pips min grense for profitt i ikke kjøring og handel er avsluttende pause selv fordi markedet aldri kommer tilbake til det området. Det er så irriterende. btw: Jeg er ikke skummel og du tror at bredere spreads og bucketshop sitatmanipulering har ingenting å gjøre med det. Du bør bry deg om hvor mye du betaler din megler, alt kommer ut av fortjenesten din (eller øker tapet) Medlemmene må ha minst 0 kuponger å legge inn i denne tråden. 0 handelsmenn ser nå Forex Factoryreg er et registrert varemerke. Slik betaler du Forex Broker Forex markedet. i motsetning til andre utvekslingsdrevne markeder, har en unik funksjon som mange markeds beslutningstakere bruker til å lokke handelsmenn. De lover ingen bytteavgifter eller forskriftsavgifter, ingen dataregninger og, best av alt, ingen provisjoner. Til den nye handelsmannen som bare ønsker å bryte inn i handelsvirksomheten, høres dette for bra ut til å være sant. Handel uten transaksjonskostnader er tydeligvis en fordel. Men det som høres ut som et røverkjøp til uerfarne handelsmenn, er kanskje ikke den beste avtalen tilgjengelig - eller til og med en avtale i det hele tatt. Her viser du deg hvordan du evaluerer Forex Broker Feecommission strukturer og finne den som vil fungere best for deg. Kommisjon Strukturer Tre former for provisjon brukes av meglere i forex. Noen firmaer tilbyr et fast spredning. andre tilbyr en variabel spredning og fortsatt andre tar opp en provisjon basert på en prosentandel av spredningen. Så det er det beste valget Ved første øyekast ser det ut som at det faste spekteret kan være det riktige valget, for da ville du vite nøyaktig hva du kan forvente. Men før du hopper inn og velger en, må du vurdere noen ting. Spredningen er forskjellen mellom prisen som markedsføreren er villig til å betale deg for å kjøpe valutaen (tilbudsprisen), mot den prisen han er villig til å selge deg valutaen på. Anta at du ser følgende sitater på skjermen: EURUSD - 1.4952 - 1.4955. Dette representerer en spredning på tre pips. forskjellen mellom tilbudsprisen på 1.4952 og spørprisen på 1.4955. Hvis du har å gjøre med en markedsfører som tilbyr et fast spredning på tre pips i stedet for en variabel spredning, vil forskjellen alltid være tre pips, uavhengig av markedsvolatilitet. I tilfelle av en megler som tilbyr en variabel spredning, kan du forvente et spredning som til tider vil være så lav som 1,5 pips eller så høyt som fem pips, avhengig av valutaparet som blir handlet og markedets volatilitetsnivå. Noen meglere kan også belaste en svært liten provisjon, kanskje to tiendedeler av ett pip, og så vil passere bestillingsflyten mottatt fra deg videre til en stor markedsfører med hvem han eller hun har forhold til. I et slikt arrangement kan du motta et meget stramt spred som bare større handelsmenn ellers kunne få tilgang til. Forskjellige meglere, ulike servicenivåer Så hva er hver type provisjon bunnlinjeffekt på din handel Gitt at alle meglere ikke er opprettet like, dette er et vanskelig spørsmål å svare på. Årsaken er at det er andre faktorer å ta hensyn til når det veier det som er mest fordelaktig for din handelskonto. For eksempel, ikke alle meglere er i stand til å gjøre et marked like. Forex markedet er et over-the-counter markedet. noe som betyr at banker, de primære markeds beslutningstakere, har forhold til andre banker og prisaggregatorer (nettbutikkmeglere), basert på kapitalisering og kredittverdighet for hver organisasjon. Det er ingen garantier eller utvekslinger involvert, bare kredittavtalen mellom hver spiller. Så når det kommer til en online markedsfører, for eksempel, vil meglerens effektivitet avhenge av hans eller hennes forhold til banker, og hvor mye volum megleren gjør med dem. Vanligvis er høyere volum forex-aktørene sitert strammere sprekker. Hvis markedsmakeren har et sterkt forhold til en linje med banker og kan samle seg, sier 12 bankers prisnoteringer, da meglerfirmaet vil kunne overføre gjennomsnittlig bud og pris til sine sluttkunder. Selv etter at spredningen er litt utvidet til å regne for fortjeneste, kan forhandleren overføre en mer konkurransedyktig spredning til deg enn konkurrenter som ikke er godt kapitalisert. Hvis du har en megler som kan tilby garantert likviditet til attraktive spredninger, kan dette være det du bør se etter. På den annen side, vil du kanskje betale en fast pip spredning hvis du vet at du får penger ved henrettelser hver gang du handler. Glidning. som oppstår når handelen din blir henrettet bort fra prisen du ble tilbudt, er en kostnad som du ikke vil bære. I tilfelle av en provisjon megler. om du skal betale en liten provisjon, avhenger av hva annet megleren tilbyr. For eksempel, anta at megleren belaster deg en liten provisjon, vanligvis i størrelsesorden to tiendedeler av ett pip, eller fra 2,50 til 3 per 100 000 enhetshandel, men i bytte gir du tilgang til en proprietær programvareplattform som er overlegen for de fleste online meglere plattformer, eller noen annen fordel. I dette tilfellet kan det være verdt å betale den lille provisjonen for denne tilleggstjenesten. Velge en Forex Broker Som handelsmann bør du alltid vurdere den totale pakken når du bestemmer deg for en megler, i tillegg til hvilken type sprer megleren tilbyr. For eksempel kan noen meglere tilby gode sprer, men deres plattformer kan ikke ha alle klokkene og fløyter som tilbys av konkurrenter. Når du velger et meglerfirma. bør du sjekke ut følgende: Hvor godt kapitalisert er firmaet Hvor lenge har det vært i virksomhet Hvem styrer firmaet og hvor mye erfaring har denne personen Hvilke og hvor mange banker har firmaet forhold til? Hvor mye volum gjør det transaksjonen? måned Hva er dens likviditetsgarantier når det gjelder størrelsen på ordre Hva er dets margineringspolitikk Hva er dens overgangspolicy i tilfelle du vil holde posisjonene dine over natten Skal firmaet passere gjennom den positive bærekraften. Hvis det er en, legger firmaet seg til spredningsrenten Hvilke slags plattform tilbyr den Har den flere bestillingsformer, slik som bestilling kansellerer ordre eller ordre sender ordre Er det garantert å gjennomføre stoppfallet til ordreprisen Har firmaet et handlekurv Hva gjør du hvis Internett-tilkoblingen din går tapt, og du har en åpen stilling? Gir firmaet alle back-end-kontorfunksjonene, for eksempel PampL. I sanntid Bunnlinjen Selv om du kanskje tror du får en avtale når du betaler et variabelt spredt, kan du ofre andre fordeler. Men en ting er sikkert: Som handelsmann betaler du alltid spredningen, og din megler tjener alltid den. For å få best mulig avtale, velg en anerkjent megler som er godt kapitalisert og har sterke relasjoner med de store valutabankene. Undersøk spredene på de mest populære valutaene. Svært ofte vil de være så lite som 1,5 pips. Hvis dette er tilfellet, kan et variabelt spred ut til å være billigere enn et fast spredning. Noen meglere tilbyr deg selv valg av enten et fast spredning eller en variabel. Til slutt er den billigste måten å handle på, med en meget anerkjent markedsfører som kan gi likviditeten du trenger for å handle godt. Forstå Forex Spread Oppdatert 2. august 2016 En måte å se på den generelle strukturen i Forex trading er at Alle handler gjennomføres gjennom mellommenn som tar betalt for sine tjenester. Denne avgiften, eller forskjellen mellom budprisen og forespørselsprisen for en handel, kalles 34.spread.34 For bedre å forstå Forex-spredningen og hvordan det påvirker deg, må du forstå den generelle strukturen i en hvilken som helst Forex-handel. Strukturen i en Forex Trading Forex-markedet har alltid vært forskjellig fra New York-børsen, for hvilken handel historisk fant sted i et fysisk rom. Forexmarkedet har alltid vært virtuelt og fungerer mer som markedet for mindre aksjer, hvor bransjer lettes av spesialister som kalles markedsførere. Kjøperen kan være i London, og selgeren kan være i Tokyo. Spesialisten, en av flere som letter en bestemt valutahandel, kan til og med være i en tredje by. Hans ansvar er å sikre en ordentlig strøm av kjøp og salg av ordrer for disse valutaene. Dette innebærer å finne en selger for hver kjøper og omvendt. I praksis innebærer spesialistens arbeid en viss grad av risiko. Det kan for eksempel hende at spesialisten aksepterer et bud eller en kjøpsordre til en bestemt pris, men før han finner en selger, øker verdien av valutaen. Han er fortsatt ansvarlig for å fylle akseptert kjøpsordre og må kanskje godta en salgsordre som er høyere enn den kjøpsordren han har forpliktet seg til å fylle. I de fleste tilfeller vil verdiendringen være liten, og han vil fortsatt tjene penger. Men som et resultat av å akseptere risikoen for tap og forenkling av handelen, beholder markedsmakeren alltid en del av hver handel. Den delen han beholder er spredningen. Et eksempel på en typisk Forex-handel og spre hver Forex-handel involverer to valutaer kalt et 34-valutapar.34 I dette eksemplet vil vi bruke britiske pund (GBP) og amerikanske dollar (USD). På et gitt tidspunkt kan GBP være verdt 1,1532 ganger USD. Du kan tro at GBP vil stige mot dollaren, så du kjøper til forespørselsprisen. Men spørprisen vil være nøyaktig 1.1532 det vil være litt mer, kanskje 1.1534, som er prisen du betaler for handelen. I mellomtiden mottok selgeren på den andre siden av handelen hele 1.1532, enten han fikk litt mindre, kanskje 1.530. Forskjellen mellom bud og pris - i dette tilfellet 0.0004 - er spredningen. Det er hva spesialisten holder for å ta risikoen og legge til rette for handel. Betydningen av spredningen Ved hjelp av vårt eksempel ovenfor, sprer spredningen på 0,0004 britiske pund (GBP) ikke så mye, men jo større handel, til og med en liten spredning, legger raskt opp. Valutahandler på Forexen innebærer vanligvis større mengder penger. Som forhandler kan du handle bare 10 000 GBP. Men gjennomsnittlig handel er mye større, rundt 1 million GBP. Den 0.0004 spredningen i denne gjennomsnittlige handel er 400 GBP, en mer betydelig provisjon. Slik administrerer og minimerer spredningen Det er to ting du kan gjøre for å minimere kostnadene ved disse spredene: Handel bare i de gunstigste handelstidene. når mange kjøpere og selgere er i markedet. Etter hvert som antall kjøpere og selgere for et gitt valutapar øker, øker konkurransen for denne virksomheten, og markedsmakere begrenser ofte sine sprekker for å fange det. Unngå å kjøpe eller selge tynnhandlede valutaer. Flere markeds beslutningstakere konkurrerer om forretninger når du handler populære valutaer, for eksempel GBPUSD-paret. Hvis du handler et tynn handlet valutapar, kan det bare være noen få markedsførere som aksepterer handelen, og som reflekterer den reduserte konkurransen vil de opprettholde et bredere spredt.

No comments:

Post a Comment