Wednesday 22 November 2017

20 Pips En Dag Forex System


Forex Trading - Forex Trading - Forex Scalping Systems - Forex Automated Se på dette Forex trading trading system Forex trading kan klassifiseres blant de mest risikofylte investeringer som finnes, den mest lønnsomme og mest uforutsigbare. Ovennevnte er selve grunnen til at begrepet Holy Grail anses som en myte som de fleste forex-handelsmenn tror forex-systemet for handel forex uten tung risiko, frykt og angst eksisterer ikke på grunn av feil som oppleves mens du prøver masse forex-metoder i tiden tidligere. Jeg tror DIFFICULT er en relativ sikt, det er ikke mulig, og FAILURE er aldri en feil før du bestemmer deg for ikke å prøve igjen. På den tiden du går gjennom med denne rapporten, kan du se om du vil være enig med meg i at - En hellig gral eksisterer - Den Hellige Graal er funnet - Den Hellige Graal er ikke engang ett System, det er forskjellige tilnærminger til det - (Dette kan høres ut morsomt) oppdagelsen av den hellige gral kan være gjennom et barn ikke en forex profesjonell. Før du leser videre, vær så snill å vite at dette Forex Scalping-handelssystemet krever disiplin og tro. Aldri lukke en posisjon før målet er nådd. Og holde kontakten med Gud Allmektige, Han er den som avslørte scalping-systemet til meg, mesteren minus alle forex-hemmeligheter. Denne håndboken er dedikert til Gud Den Allmektige, Den Hellige Ånd og Jesus Kristus, Guds Sønn. FOREX SCALPING TRADING SYSTEM FORKLARET Forexen beveger seg i trender, trenden kan være bullish (opp-ward), bearish (down-ward) eller Horizontal (sideveis). Tilnærmingen til dette scalping trading systemet bryr seg ikke hvilken retning prisen vil flytte, det er mer opptatt av å lage en min. av 40 pips per dag fra online forex markedet trading. Når du bruker denne forexskalingsprogramvaren, er konseptet din suksess ikke i antall pips du gjør, men i volumet du skrev inn. Andre vedlegg som følger med denne håndboken er 1. Kontinuerlig automatisk pivotkalkulator (som bare fungerer på metatrader-plattformer) . 2. En gjennomsnittlig forex daglig rekkevidde kalkulator, gjennomsnittlig ukentlig rekkevidde kalkulator og gjennomsnittlig månedlig rekkevidde valuta kalkulator (fungerer også bare på metatrader plattformer). For rekkevidde forex kalkulatorer har jeg allerede gjort min forskning for å oppdage valutaparene dette handelssystemet jobber med. (du kan bruke den til å undersøke mer alene). Valutakursen parrer dette skaleringssystemet med, er AUD USD (NORMAL HASTIGHET) EUR USD (NORMAL HASTIGHET) AUD NZD (LYSERINGSHASTIGHET) AUD CAD (LYSNINGSHASTIGHET) Fig. 1 Et Metatrader Platform Skjermbilder Ovenstående er en EUR USD 4 timer fx Figur på metatrader-plattformen NovDec 2008. ONLINE FOREX-STRATEGIEN Velg den vertikale linjen fra verktøylinjen fx og avgrense forrige dag fra i dag, sørg for at linjen viser dagens lys første lysestake ved 00:00 timer. Velg den horisontale linjen fra verktøylinjen og del det første lyset av dagens dag i to. Ring denne linjelinjen X Count 40 pips over linje X og tegne en annen horisontal linje nøyaktig 40 pips over linje X og ring denne linjen X 1. Tell en annen 40pips over linjen X 1 og tegne den horisontale linjen X 2 nøyaktig 40 pips over linjen X 1. Telle 40pips under linje X og tegne en horisontal linje nøyaktig 40 pips under linje X, ring denne linjelinjen X 3. Tell en annen 40pips under linje X 3 og tegne en horisontal linje nøyaktig 40 pips under linje X 3. Din forex trading chart skal se slik ut Linje X er utgangspunktet, la prisen danse mellom linje X 1 amp X 3 til den plukker retningen for dagen. Angi kjøpsstopp på linje X 1s prisverdi, ta fx fortjeneste må være på linje X 2, stoppe tap må være på linje X4. Sett ditt salgsstopp på linje X 3s prisverdi, din fortjeneste må være på linje X 4, stop tapet må være på linje X2. - Prisen kan utløse din bestillingsordre og slå din fortjeneste på 40pips. - Prisen kan utløse din selg forex-ordre og slå din fortjeneste på 40 pips. - Prisen kan utløse både din kjøpsordre og din salgsordre, treffe begge ta profittsoner, og gi deg en fortjeneste på 80pips. - Prisen kan treffes på kjøpsprosessen din og ikke nå din fortjeneste, komme tilbake nedover 80 pips for å treffe din salgsordre og gi deg et tap på 80pips. - Prisen kan slå din salgsordre og ikke nå din forex-fortjeneste, komme tilbake oppover 80pips for å treffe kjøpsprosessen din og gi deg et tap på 80 pips. Øyeblikk 4 og 5 skjer rundt tre ganger i måneden i valutaparene dette systemet jobber med. For å redusere antall forekomster 4 og fem i en måned, gjenta de påventede ordrene som er beskrevet ovenfor umiddelbart, tar du ditt første fortjeneste for dagen, slik at det utløste tar fortjeneste neste startpunkt. Det er din linje X. Med dette systemet kan du fange 40 pips ut av hver 81pips prisbevegelse uansett hvilken retning det går. Men bare si 90pips å være på den sikre siden, 90 pips var kriteriene jeg brukte når jeg gjorde undersøkelsen, prisen kan ha trender i tre måneder og flytte tusenvis av pips oppover eller nedover. Når retningen har startet, finner disse parene det vanskelig å flytte 80 pips i motsatt retning samme dag. Derfor, hvis prisen beveger 1000pips oppover eller nedover i løpet av en måned, har du sjansen til å fange nesten 500 pips i løpet av en måned. Hvis du vil bruke dette systemet, må du utelukke grådighet. Nedenfor er den blå utskriften for å legge inn stillinger når du bruker dette systemet Forex brokerkontoen nedenfor begynner med 400USD og etter 15 handler ble 4,440USD. Vennligst hold deg til reglene i dette valutasystemet. Ikke vær for mye travelt. 1. 80 USD (0.2) LOTS 2. 80 USD (0.2) LOTS 3. 80 USD (0.2) LOTS 4. 120 USD (0.3) LOTS 5. 120 USD (0.3) LOTS 1. 160 USD (0.4) LOTS 2. 16 0USD (0.4) LOTS 3. 200 USD (0.5) LOTS 4. 240 USD (0.6) LOTS 5. 280 USD (0.7) LOTS 1. 360 USD (0.9) LOTS 2. 400 USD (1.0) LOTS 3. 480 USD (1.2) LOTS 4. 600 USD (1.5) LOTS 5. 680 USD (1.7) LOTS Du forventes å bruke halvparten av kjøpekraften ved å sette inn begge forexhandler. Dette gjør det mulig å legge inn en hekke når eksempel 4 og 5 ovenfor forekommer. Ikke vent for pris å kutte X 1 eller X 3 og bruk all kjøpekraft. Den ovennevnte blå utskriften garanterer ikke at du vil vinne 15 Handler fortløpende, det er en veiledning for å hjelpe deg når du går inn i stillinger. I det tilfellet at du bestemte deg for å følge prisen ved å sette inn en annen handel, gjør det første til å ta fortjeneste på dagen, poenget X, og gjenta prosedyren, varer de vanligvis til neste dag. Jeg tilbakestiller handler dagen etter ved å bestemme mitt første stearinlys for nåtiden, slett de inaktive avventende ordrene i går og ta fortjenesten min fra dagens løpebutikk som satt i går. Shift stoppet tapet av dagens handel for å være det samme som dagens avventede ordre motpart. Øyeblikk hvor du ser et reverseringsmønster, kan du umiddelbart lukke gårdsdagshandel. Hvis det er et fortsettelsesmønster, så er det dobbelt overskudd for deg i dag. Hvis du ikke forstår hvordan du leser diagrammer, så la det bare settes sammen med dagens handel. Jeg begynte å handle Forex i 2007 år. Materialet ovenfor er ikke et produkt av mange års erfaring, men en inspirasjon fra Gud. Du har et valg, for å fortsette å sende meg e-postmeldinger for mer forexinformasjon og valutahandelshemmeligheter eller for å koble til kilden til min hemmelighet, JESUS. Valget er ditt. Vennligst send meg etter at du har brukt dette ærlige forexsystemet. Gjorde det virkelig verdt 1000 USD etter alle? Har du sett resultater som beløper seg mer enn prisen jeg er glad for å høre fra deg. FOREX SYSTEM TWO (BONUS) Du må laste inn den kontinuerlige forex-automatisk pivot kalkulatoren på metatrader-plattformen for å bruke dette systemet. Kopier pivot kalkulatoren og lim den inn i C: ProgramfilerMetatrader Northfinanceexpertsindicators For å laste pivotene på diagrammet ditt, klikk på indikatorknappen og velg egendefinert, og velg deretter Pivots DailySRAIMefx. Gjenta en lignende prosess for gjennomsnittlig daglig rekkevidde kalkulator Din forex diagram skal se ut som bildet nedenfor. De blå linjene er støttelinjene, de røde linjene er de motstandsdyktige linjene. ONLINE FOREX TRADING STRATEGY Sett en ventende rekkefølge mellom støtte og motstandsdyktige linjer slik at en 15 Pips gap fra linjene. Kjøp ved de øvre delene (Når motstanden er ødelagt) og selg på de nedre delene (Når støtten er ødelagt) er det en hemmelighet om å sette inn disse straddles. Det er som å sette en felle for prisen. Dette kan være den verste måten å handle hvis du ikke kjenner hemmeligheten bak den. Et annet valg er å bruke øyeblikkelige henrettelser (markedsordrer) mens du handler med støtte og motstand. Jeg anbefaler ikke at Metatraders har en ekkel vane å be deg om å sitere på nytt. Vennligst bruk auto pivot på USD JPY, en svært konsekvent bouncer. Jeg tror den mest pålitelige indikatoren noensinne er PIVOTPUNKTER hvis du har noen andre, fortell meg. Det kan forbedre systemet på en flott måte. Hemmeligheten bak STRADDENE På timediagrammer ligger gapet mellom støtte og motstandsdyktige linjer mellom 40 pips til 120 pips. Jeg anbefaler timediagrammer og 15 minutter diagrammer. Du skal velge 25 pips etter hver 15 pipsbevegelse vekk fra linjene. Angi dine ventende bestillinger på betingelse av at en støtte eller motstandsdyktig linje er i ferd med å bli ødelagt. Pris kan eller ikke bryte linjene, noe som betyr en pause eller en sprett. Hva du forventes å gjøre. Når prisen berører linjene (Som kan være en støttelinje eller motstandsdyktig linje), plasser straddle fra linjen med 15pips gap før kjøpet utføres, 15pips gap før selger utføres. Ditt stoppfall skal være 10pips over den motstandsdyktige linjen når du plasserer din salgsordre, 10pips under støttelinjen når du legger din bestillingsordre, dette gir totalt 25 pips stopp tap. Din fortjeneste bør være 25pips etter inngangspunktet ditt. Du vil sikkert ikke vinne alle handler Din risiko for å belønne forholdet på hver handel er 1: 1, eller vi kan si 5050. Men du har mulighet til å miste en av hver av de tre handler. - Straddle betyr å sette inn en kjøpevending på over dagens prishandling og sette en selger på ventende rekkefølge under gjeldende prishandling. - Venter på ordre er ordre du setter på plattformen, de utfører ikke før prisen du oppgir er nådd. Hva venter du formy system med 20 pips Ble medlem Jun 2014 Status: Jeg handler ikke forex lenger 222 Innlegg jeg vil holde journal for min handelsreise for systemet mitt. så dette er en start. Jeg håper jeg ikke er opptatt av å oppdatere min egen journal regelmessig. litt om meg. Jeg jobber som fotograf for et reklamebyrå. Jeg er mye ute, så handelen akkurat nå er som deltid bare. Jeg har vært trading i 3 år. Jeg fikk meg opp og ned, ble 10 usd til 1500 usd og miste den neste dag. For å oppsummere mine erfaringer bryter jeg ganske mye selv mesteparten av tiden. så en dag, mens du røyker og stirrer på ingenting, fant jeg et smutthull i markedet. hvor jeg kan få minst 20 pip hvis jeg bestemmer meg for å handle for den dagen. jeg kan miste en posisjon om morgenen, men innen slutten av dagen vil jeg få 20 pips i fortjeneste. Hvis markedet flytter 100 pips enten nord eller sør, vil jeg kunne score 80 pips. Problemet er at systemet krever mye screeningstid. så når jeg ikke er på oppdrag, vil jeg handle. Jeg vil oppdatere senere i dag eller i morgen. Ble medlem Jun 2014 Status: Jeg handler ikke forex lenger 222 Innlegg ok dette nåværende acc. Det er en mikro live konto med 10 usd innskudd, 5 usd bonus og 30 usd bonus også. Hovedmålet er å vise dere at jeg kan lage 20 pips når jeg bestemmer meg for å handle. Jeg vil handle med 0,01 mye. slik at omtrent 0,001 usd per pips. Jeg må censurert mye. Det er en måte at jeg klarte min størrelsesstørrelse, jeg vil ikke kompromittere noen detaljer. Du vil se kontoen vokse. at jeg kan love at jeg ikke kommer til å vise min standart-acc, her kan jeg ikke vise deg prisen der jeg går inn på markedet eller hvilken tid. fordi systemet mitt er så enkelt, kan du bare omvendt konstruere alle dataene og forstå nøyaktig hvordan jeg handler. par vil heller ikke bli avslørt. så beklager folkens. husk, hovedpunktet her er at jeg vil vise deg at jeg kan lage 20 pips når jeg bestemmer meg for å handle. en dag kan du også. du trenger bare det eureka øyeblikket. til neste gang. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Ble medlem Jun 2014 Status: Jeg handler ikke forex lenger 222 Innlegg Im så grådig om systemet som jeg fant. og jeg bestemmer meg for å handle ved bruk av telefonen min mens utstasjonen. og jeg støter på store tap fordi jeg ikke kan overvåke handelen. Som jeg sa, trengte dette systemet mye screeningstid, men hva lovet dette systemet meg, uansett hvilket tap jeg møter. Jeg vil vise det til dere. denne grådighet gjør meg tap 120 pips. sjekk kretsløpet. dette er micro live acc btw. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Ble medlem Jun 2014 Status: Jeg handler ikke forex lenger 222 Innlegg og se på dette. når jeg har tid til å holde seg foran datamaskinen for å overvåke min handel, dekker jeg alle tapene pluss med litt fint 70 pips fortjeneste .. mitt forrige fortjeneste var 0,09 usd og nå hopper det til 0,16 usd fine høyre følg handelen på - 1892014 (torsdag) markedet beveger seg 120 pip. og jeg fanger alle 120 pips. at hvor god smutthullet er. - 1992014 (fredag) jeg lager bare 20 pips. som jeg ikke liker å handle på fredag. men det overholder 20 pip per dag til høyre Vedlagt bilder (klikk for å forstørre) Det er godt å se at det fungerer for deg. Det er veldig vanskelig å være konsekvent i Trading, så det ville være fint å få noen tips fra deg. hvis du er villig, men hvis ikke så er det fortsatt ok. ønsker deg alle de grønne pippene Hilsen ja det fungerer for meg fordi jeg forstår systemet 110 Jeg vet hva jeg skal gjøre før jeg selv åpner en handel. Jeg er villig til å dele, men ikke nå. Som du kan se, fant jeg bare smutthullet et sted tidlig i september. hva skjer hvis det ikke kommer til å fungere i fremtiden forex-regelen er som dette: når du deler, og den andre får fortjeneste, er alle glade. Men når de kommer inn i en taper posisjon, vil de klandre deg alene. dette er det harde faktumet. bare vær nøye. til neste gang. 50 Pips A Day Forex Trading Strategi 50 Pips A Day Forex Trading Strategi er designet for å fange tidlig markedsflyt av GBPUSD eller EURUSD. I8217f du leter etter forex trading strategier som fungerer. dette handelssystemet er en du bør prøve det ut i noen måneder fordi det har stort potensial. Hvis du går og åpner ditt EURUSD - eller GBPUSD-diagram og går til den daglige tidsrammen, vil du se at disse to valutaparene beveger seg mer enn 100-150 pips daglig. Så denne Forex trading strategi forsøker å fange minst halvparten eller en tredjedel av den daglige prisen flytte i et mye tidligere stadium før det faktisk skjer. Din handelsordrer må plasseres ved klokken 7.00 GMT lysestake (1 time lysestake). Pass på at tiden du ser på MT4-diagrammet, samsvarer med klokken 7.00 GMT. Hvis ikke, spør din forex megler. SETT OPP DIN CHARTS Forex Indikatorer: Ingen Kreves Timeplaner: Bare 1 time Valuta Par: Bare GBPUSD og EURUSD TRADINGREGULENE AV 50 PIPS ET DAGSSYSTEM Så snart klokken 7:00 GMT stenger, må du plassere to motsatte ventende ordrer: a kjøp stoppordre 2 pips over høye og og selg stoppordre 2 pips under det lave av 7 am GMT lysestake. Når prisen aktiverer en av de påventede bestillingene, avbryter du den andre ventende bestillingen som ikke er aktivert. Din stoppløp bør plasseres hvor som helst fra 5-10 pips pips over highlow av 7am GMT-lysestaken etter at den lukkes (eller har dannet). Hvis du oppdager at 7 am GMT-lysestaken er for kort, og at å plassere stoppet tapet vil være for nær inngangsprisen, og deretter øke stoppet avstanden til hvor som helst fra 15-20 pips. For å ta fortjeneste, sett den på 50 pips. Etter at du har gjort alt ovenfor, la handelen gå for å løpe. Don8217t gjør alt. Hvis handelen din når det, tjener målet for dagen, da fantastisk. Gjenta den samme prosessen i morgen. Hvis du har et flytende overskudd eller et flytende tap, vent til slutt på dagen og avslutt handel, uansett om du har fortjeneste eller tap. Les Diagonal Price Channel Forex Trading Strategi Leter som noen handelseksempler, se diagram nedenfor: Hver vertikal stiplede linje som du ser tegnet på diagrammet, representerer klokken 7.00 GMT, og de er fordelt 24 timer fra hverandre (1 dag). SPESIELLE RESULTATRESULTATER Med henvisning til diagrammet over EURUSD: analysert 8220what if8221-situasjonen i de siste 6 dagene som har gått på EURUSD-diagrammet. følger reglene for 50 pips en dag trading system. Det ville ha vært totalt 6 handler (unntatt den dagen som nå er i gang), noe som resulterer i at 4 handler blir vinnere og 2 tapere. Fordelene ved denne 50 pips et dagssystem kan du bare ta 5 handler i uken. Det beste med det er at du ikke kan overstyre, det er 1 handel om dagen, virkelig. stopp avstandsavstand er ikke for langt fordi det avhenger av lengden på 7:00 GMT 1 time lysestake. Du vil se på hvor som helst fra 15-25 pips stoppe tap, noe som betyr at risikoen for å belønne forholdet vil være maksimalt 1: 2 eller 3. det er et veldig bra prishandels handelssystem. Nå vet du reglene, så hvorfor ikke gå tilbake til fortiden, ta opp diagrammer og ta noen raske backtests for å se hvordan denne handelsstrategien stabler opp. Eller hvis du er god til koding, hvorfor ikke skape en ekspertrådgiver slik at du må vurdere dette handelssystemet bruker mye mer prisdata fra år tidligere ikke glem Vennligst klikk på disse knappene nedenfor for å dele, like og tweet denne 50 pips en dag forex trading strategi hvis you8217ve likte det Takk LES Utenfor Bar Forex Trading Strategy Hei RKay, takk for deling av denne strategien, jeg har 2 spørsmål) Når du allerede er i en handel og det kommer til å være en stor innflytelse, kan du la din handel gå eller du lukker den enten positivt eller negativt før nyheter. 2) Når du bruker denne strategien, bruker du sluttstopp, eller du bare angir SL og TP, og legger til for å kjøre TAKK Hei Tope, (1) det avhenger virkelig av oppføringen din og hvor langt unna prisen er fra det når nyheten kommer til å bli løslatt. For eksempel, hvis handelen min er som 150 pips i fortjeneste og jeg vet at en nyhet kommer ut, vil jeg mest sannsynlig flytte mitt stoppfall til en tidligere svinghøy lav og plassere den der bare for å låse i noen fortjeneste bare hvis nyheten går mot min handel. Hvis nyheten fungerer i min favør, gir I8217d mye mer fortjeneste. Eller hvis du bestemmer deg for å ta all fortjeneste du har før nyheten skjer, er det virkelig opp til deg. Hvis en handel er negativ før nyheten og du bestemmer deg la det løpe gjennom nyhetene, er det store spørsmålet hvor mye du risikerer i den handelen hvis det er en stor risiko, så kutt den ned fordi nyhetene kan komme ut og bare øke ditt tap. (2) reglene i dette systemet sier å lukke enten det negative eller det positive på slutten av hver dag. Det betyr ikke at den er satt i betong.

No comments:

Post a Comment