Saturday 11 November 2017

Forex Backtesting


Forex Strategy Builder Professional Rask og enkel strategiopprettelse Flere tester Fullt funksjonelle ekspertrådgivere Hvorfor Forex Strategy Builder Professsional betyr noe Jeg er glad for min tilnærming (ekstremt lav risiko), og mange av strategiene er gode - FSB er en fantastisk programvare, jeg kan ikke takke nok for å skape det. Jeg er for tiden aktiv handel med mer enn 40 strategier for noen få måneder, og jeg har veldig spennende suksess hittil. Jeg har nettopp startet en gratis prøveperiode i går, 24 timer tilbake, og jeg har allerede lastet en EA i MT4 og en vinnende handel har også blitt generert. Utrolig programvare og virkelig fantastisk støtte med Mr Popov så viling å hjelpe. Jeg har også tatt en gratis prøveversjon med en annen programvare og selv etter en uke ikke i stand til å forstå noe. Hele opplevelsen er fantastisk. Jeg programmerer og tester vanligvis en ekspert i omtrent to måneder på MT4. Jeg gjør dette i 2 dager med Strategy Builder. Det sparer meg mye tid. Selv de høyt priset programvareene har problemer med å matche denne. FSB Pro kan allerede tilby de fleste funksjonene til noen av de tilsvarende programmene, uansett prisen David MacKay (BlaiserBoy), husker jeg begynnelsen og begynnelsen av FSB og FST-utviklingen. Det har vært en enorm evolvement faktisk. Siste FSB Pro er langt utover mine forventninger. For flere år siden kunne jeg ikke engang forestille meg at jeg kan kjøre så bra programvare i min datamaskin. Jeg vil bare gratulere deg med din strålende funksjon som heter Strategi Generator. Dette er hva skiller programvaren fra alle dine konkurrenters backtest med MT4, er sloooooooooooooooow. Jeg er veldig mye mer som lynhastighet på FSB jeg er ungarsk, jeg jobber i Korea og programvaren min sparer mye arbeid i tilbakertesting og handel. Svært presisjonsarbeid, feilfri programmering, jeg setter pris på det, hold deg oppdatert. Mr. Botond Molnar Først av alt, takk mr. Popov for din utvikling og lidenskap med denne programvaren, vil jeg gjerne fortelle deg at familiens liv drastisk endret seg økonomisk på grunn av dine unike gaver som programmerer noe så spesielt for oss. Det jeg virkelig liker i Forex Strategy Builder er muligheten til å se resultater umiddelbart uten å måtte klikke Start-knappen i MetaTrader igjen og igjen. Men det er så fort at jeg alltid lurer på om resultatet er ekte eller ikke. Forex Strategy Builder gir også en strategi generator som tillater selv en total newbie å lage en strategi med et klikk av en knapp. Etter at strategien er generert, kan du lese den detaljerte forklaringen i oversikten. Forex Strategy Builder Professional bruker grundig teknisk analyse og profesjonelle verktøy for å dissekere forex trading strategier, det gir deg en strategi Editor, Generator og Optimizer for å perfeksjonere markedsplanen din. Alexandra Savin på SoftPedia Jeg er overrasket, faktisk ydmykt ved å se hvor god denne programvaren Forex Strategy Builder Professional sammenlignet med MetaTrader Forex Strategy Builder Professional (FSB Pro) er en fullverdig plattform for å skape, backtesting og analysere Forex strategier og eksporterende Expert rådgivere. Det er ikke knyttet til noen enkelt megler. Programmet bruker MetaTrader 4 eller MetaTrader 5 for handel til en megler av ditt valg. Forex Strategy Builder Professional er det perfekte tillegget til MetaTrader. Hvorfor oss Fra den nyeste teknologien for å beskytte dine midler, se hvorfor var den beste handelspartneren. Regulatory Authorization Admiral Markets UK Ltd er regulert av Financial Conduct Authority i Storbritannia. Kontakt oss Gi tilbakemelding, still spørsmål, ring oss på kontoret eller ring oss. Nyheter Sjekk ut de siste nyhetene om vårt selskap, arrangementer, handelsbetingelser mer. Testimonials Se tilbakemeldinger vi får fra kunder som handler Forex CFD på våre virkelige kontoer. Partnerskap Forbedre lønnsomheten med admiral Markets - din pålitelige og foretrukne handelspartner. Karriere Vi er alltid på utkikk etter å legge til nytt talent for vårt internasjonale team. Bestill kjørekvalitet Les om våre teknologier og se vår kvalitetsrapport for månedlig utførelse. Kontotyper Velg en konto som passer best for deg og begynn å handle i dag. Demo konto En demo konto lar deg oppleve risikofri Forex CFDs trading og teste dine strategier på finansmarkedet. Dokumenter Gjør deg kjent med våre forretningspraksis, dokumenter for åpning av kontoer. Innskuddsutbetalinger Se hvordan du legger inn eller trekker penger fra din handelskonto. Handelsregner Beregne din margin, fortjeneste eller tap sammenligne resultater av Forex CFD-handler før handel. MetaTrader 4 Last ned MetaTrader 4, den kraftigste og brukervennlige plattformen for Forex CFDs trading. MT4 Supreme Edition Last ned MT4 Supreme Edition - en intuitiv plattform for Forex CFD-handel. Lær mer om dette pluginet og dets innovative funksjoner. MT4 WebTrader Bruk MT4 web trading med hvilken som helst datamaskin eller nettleser (ingen nedlasting nødvendig). MetaTrader 5 Last ned MetaTrader 5, den nye og forbedrede plattformen for Forex CFDs trading. Fundamentalanalyse Økonomiske hendelser påvirker markedet på mange måter. Finn ut hvordan kommende hendelser sannsynligvis vil påvirke posisjonene dine. Teknisk analyse Diagrammer kan vise utviklingen, men analyse av indikatorer og mønstre av eksperter forutsier dem. Se hva statistikken sier. Wave Analysis Bestem sannsynlige prissoner etter bølge mønstre basert på ekstremer i handelsfolk psykologi med Elliot wave analyse Forex Calendar Dette verktøyet hjelper handelsfolk å holde rede på viktige finansielle kunngjøringer som kan påvirke økonomien og prisbevegelser. Autochartist Hjelper deg med å angi markedsrettede utgangsnivåer ved å forstå forventet volatilitet, påvirkning av økonomiske hendelser på markedet og mye mer. Traders Blog Følg vår blogg for å få de nyeste markedsoppdateringene fra profesjonelle handelsfolk. Market Heat Map Se hvem er de beste daglige movers. Bevegelse på markedet tiltrekker alltid interesse fra handelssamfunnet. Market Sentiment Disse widgets hjelper deg med å se sammenhengen mellom lange og korte stillinger holdt av andre handelsfolk. Forex CFD Webinars Still inn og se eksperter dekke handelsrelaterte emner. Lær det grunnleggende eller få ukentlig ekspert innsikt. FAQ Få svarene dine på de vanlige spørsmålene om våre tjenester og finansiell handel. Traders Ordliste Finansmarkedene har sin egen lingo. Lær betingelsene, fordi misforståelser kan koste deg penger. Forex CFD Seminarer Utvid din Forex og CFD trading kunnskap, ved å bli med i et av våre seminarer. Helt av handelsfolk. Risikostyring Risikostyring kan forhindre store tap i Forex og CFD trading. Lær best-practice risiko og handel management, for vellykkede Forex og CFD bransjer. Artikler Tutorials Fra Forex og CFD grunnleggende til avanserte handelsemner, gir disse seksjonene deg nyttig tradinginnsikt. Null til helten Start veien til forbedring i dag. Vår gratis Zero to Hero program vil navigere deg gjennom labyrinten i Forex trading. Admiral Club Tjen penger på din Forex og CFD trading med Admiral Club poeng. ForexBall Handelskonkurransen med en årlig premiepott på 541.000. Spill for moro, lær for ekte med dette handelsmesterskapet. Personlig tilbud Hvis du er villig til å handle med oss, er vi villige til å gi deg et konkurransedyktig tilbud. Best Forex Backtesting Software Forex Backtesting Software er et program som bruker historiske data for å gjenskape oppførselen til bransjer og deres reaksjon på en handelsstrategi. De resulterende dataene brukes til å måle og optimalisere effektiviteten av en gitt strategi før den brukes til ekte markedsforhold. Backtesting i Forex virker ut fra at forutsetninger og strategier som har fungert bra i fortiden, vil fungere godt i fremtiden. Forex backtesting har alltid vært en hard kamp mellom datakraft og sunn fornuft. I 1980 var backtesting av et Forex-system et ganske enkelt konsept. Traders ville gjøre sine samvittighetsfulle bransjer på diagrammer, markere posisjonen enten kjøpe eller selge. Da ville de manuelt skrive uttømmende notater av deres handelsresultater i en logg. De fleste handelsideer kom fra en grundig forståelse av grunnleggende analyser eller bevissthet om markedsmønstre. På 1990-tallet ble en person ansett som en investerende innovatør, dersom han kunne vise data på dataskjermen. I utgangspunktet den elektroniske prosessen som gjør at vi kan sjekke resultatene på nettet og få tillit til vår strategi i dag, en gang i tide tok måneder eller år. Siden da har prosessen fortsatt å foregå, men ikke alltid til det bedre. Gjør meg ikke feil. De som søker flittig og sunn fornuft til Forex strategi backtesting, blir ofte belønnet med enorme gevinster. På den annen side fortsetter handelsmenn som bare bruker datakraft og ikke menneskelig logikk å lide store tap. Når det kommer til backtesting FX-strategier, er det ingen programvare som kan erstatte en personmask spesielt en person utstyrt med Før testing. Å ha forventninger er viktig når det gjelder å utvikle en Forex-strategi. Forventninger tvinger deg til å definere en plan på forhånd. Hele prosessen med Forex backtesting dreier seg om ideen om å bevise og validere dine ideer. Det første du må gjøre er å sette disse ideene og forventningene inn i en klar plan. Du bør alltid ha en klar ide om handelsintervallet du vil bruke, den relative risikoen for den anvendte metoden og prosentdelen av lønnsomme handler. Hvis den utførte backtesten bekrefter dine ideer, så kan du ha tillit til strategien og flytte for å videresende teste den. Finn ut hva slags funksjoner du kan bruke, og hvilke som vil være til nytte for dine tester. For eksempel inneholder MetaTrader 4 Supreme Edition en mini kartindikator som tillater flere diagrammer. Som sådan kan du observere forskjellige tidsrammer eller til og med bruke forskjellige karttyper som Renko, Range og Kagi. Velge data Omfattende live data kan gis for deg ved å bruke MT4SE. En funksjon som får jobben er symbolindikatoren. Det gir en rask og grundig sammenbrudd av markedssituasjonen for ethvert instrument. Dette verktøyet hjelper deg effektivt med å ta informerte beslutninger ved å gi deg endringer, rekkevidde og indikatorer på hver tidsramme. Kombiner den med en premium database, og du kan være godt på vei til suksess. Når du bruker Forex backtesting programvare, er det alltid nødvendig å ha en database med priser. Enda bedre, du bør bruke en fullstendig historie med statistikk for økonomiske hendelser. Denne typen data er bredt spredt og tilbys av mange leverandører. Den inkluderer daglig høy, lav og sluttpris, samt individuelle Forex-data for mer presis backtesting. De fleste av dataene kan bli funnet gratis, men det er ofte unøyaktige. De beste Forex-dataene er imidlertid til salgs på kjente nettsteder som Tick Data, Inc. eller CQG Data Factory. Det er ingen garanti Den eneste måten å vite om en strategi vil fungere, er ved hjelp av FX backtesting programvare. Vær imidlertid advart om at backtesting ikke garanterer fremtidig fortjeneste, hvis backtesten er enkel validering av regler eller flerdimensjonal analyse av resultater. Et annet problem med bruk av FX-backtesting-programvare er sjelden likviditet, som varierer på grunn av mange eksterne faktorer. Faktisk kan likviditet være ganske vanskelig å simulere. MetaTrader-programvare Vi ligner ikke på å ha en unik mening når vi sier at den beste Forex-backtesting-programvaren er MetaTrader 4 (MT4). Denne påviste, sikre elektroniske handelsplattformen er det mest populære valget for handel med finansmarkedene. med den indikatorrike MT4 Supreme Edition er det foretrukne alternativet. MT4 er populær for FX-backtesting på grunn av sin innebygde strategi tester funksjon. Og selvfølgelig hjelper gratis registrering også. Men mens du har den riktige programvaren, kan du gi deg den øvre starten i handel, det er ingen strategi som vil fungere med mindre din megler er pålitelig. Fordi ikke alle Forex meglere er skapt like. Det er best å åpne en konto med en megler som har Financial Conduct Authority (FCA) og MiFID regulering. På denne måten får du virkelig tilbakeprøvde resultater, og du vet at pengene dine er trygge når du begynner å handle på en live-konto. Vennligst aktiver JavaScript for å se kommentarene drevet av Disqus. Risikoadvarsel: Valutakursveksling eller kontrakter for forskjeller på margen gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Det er en mulighet for at du kan opprettholde et tap som er lik eller større enn hele investeringen. Derfor bør du ikke investere eller risikere penger som du ikke har råd til å tape. Du bør sørge for at du forstår alle risikoene. Før du bruker Admiral Markets UK Ltd tjenester, vennligst bekreft risikoen forbundet med handel. Innholdet på denne nettsiden må ikke tolkes som personlig rådgivning. Admiral Markets UK Ltd anbefaler deg å søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver. Admiral Markets UK Ltd er eid av admiral markets group AS. Admiral Markets Group AS er et holdingselskap, og dets eiendeler har en kontrollerende eierandel i Admiral Markets AS og dets datterselskaper, Admiral Markets UK Ltd og admiral Markets Pty. Alle referanser på dette nettstedet til admiral Markets refererer til Admiral Markets UK Ltd og datterselskaper av Admiral Markets Group AS. Admiral Markets (UK) Ltd. er autorisert og regulert av Financial Conduct Authority. (FCA-register nr. 595450). Admiral Markets (UK) Ltd. er registrert i England og Wales under Companies House. Registrert nummer 08171762. Bedriftsadresse: 16 St. Clare Street, London EC3N 1LQ, UK. Forex Tester er en programvare som simulerer handel i forexmarkedet. Det er designet for deg å lære å handle profittabelt, og å skape, teste og forfinne din strategi for manuell og automatisk handel. Test og forbedre strategien for konsistent og økende fortjeneste Vær trygg på strategien din, slik at du kan holde et klart hode, handle umiddelbart på handelsmuligheter og unngå feil når du handler live senere Bli en erfaren og vellykket handelsmann på kort tid INVESTER I DIN SUCKSJON FOREX TESTER SOFTWARE Alle som kjøper Forex Tester mottar følgende GRATIS: Svært enkle metoder for å få backtesting opplevelse 5 pris actionbaserte EAer sammen med en detaljert instruksjon om strategiereglene Test disse strategiene og se selv om du kan komponere et solidt handelssystem En populær ekspertrådgiver Pengestyrings handelssystem som viser at man kan handle profittabelt. selv uten teknisk analyse involvert 16 års historisk data 1-minutters data på 16 av de vanligste valutaparene, gull og sølv 11-trinns plan for hvordan du får mest mulig ut av backtesting Hvit papir om hvordan du finner en lønnsom strategi vital forslag om hvordan man skal lykkes i det virkelige markedet i fremtiden Risikobalanse Pengestyringstabell Hvitt papir og Excel-filen vil tillate deg å bli i markedet selv om du fortsetter å miste alle handler. Hvordan velge megler Hvit papir på den mest avgjørende delen av Forex markedet Forex Tester simulerer forex markedet med enestående realisme. I manuell testmodus kan du teste strategier og trene dine handelsferdigheter på (simulerte) års data på bare noen få timer (sanntid). Hvordan fungerer denne Forex Tester sammen med den registrerte prisbevegelsen til det virkelige valutamarkedet (historiske prisdata). I likhet med musikkopptak, kan du spole fremover, pause eller hoppe rett til de mest interessante øyeblikkene. Du kan gå tilbake til et hvilket som helst tidspunkt i registrerte prisdata, og hvis du tidligere har lagret en testsesjon (prosjekt), kan du også gjenopprette alle dine åpne handler, handelshistorikk og kontosaldo (på din simulerte meglerkonto) på øyeblikket for simuleringen. Magasiner som publiserte artikler om Forex Tester: Ja, virkelig, Forex Tester hjelper, sparer tid og gir deg muligheten til å lære raskt og se på teknikker og teorier som eksisterer på Internett. Du kan jobbe dem ut under visse omstendigheter, og når det ser ut til at du har funnet somebodys hellige gral og å være på et høyt følelsesmessig nivå, sjekker du alt veldig fort på Tester (ikke venter på måneder for å miste innskuddet ditt, men for å finne ut om strategien om en time eller to) og forstå hvem som hadde rett. Og programmet viser at det er mulig å tjene penger på Forex. Tusen takk for programmet ditt, jeg er glad for at jeg har kjøpt den. Les mer. Et MUST-ha verktøy. Som en prisavlesingsentusiast har Forex Tester utrolig hjelp til å kutte ned på min lærekurve. Jeg har ikke funnet noe annet program som faktisk kan gjøre hva denne gjør - og tro meg, jeg har sett. Enkel å installere og bruke. Dessuten er kundesupporten deres den beste. Dette er et flott program, og går langt for å teste systemer uten å vente på uker for å se resultatene. Eventuelle planer for å bygge en som tillater Eminis og Futures kontrakter Jeg vil være først i kø for å kjøpe en god dag. Forex Tester tillot meg å fortsette i min handel og ga meg muligheten til å forstå flere globale prinsipper for pris handling dette programmet er for de som har unikt bestemt å finne ut hva trading virkelig er, jeg vil glede meg til å bruke den som en tester for en robot, men selv de tingene jeg forstår ved hjelp av dette programmet, kan nesten ikke overvurderes. Takk skal du ha. Hei Takk for Forex Tester-programmet. Jeg har ikke angret på å kjøpe det selv for et øyeblikk. Det hjelper meg med å utvikle handelsstrategier. Med Forex Tester er det mye raskere å lære handel. Jeg har brukt dette hver dag til å trene i omtrent en måned nå, og dette verktøyet har vært det beste jeg har kjøpt i min FX Trading karriere. Det tok litt tid å få kartene satt opp med maler, spesielt for strategien min, men dens vel verdt innsatsen. Du hører sikkert dette hele tiden, men jeg ønsker ærlig at dette var den første jeg kjøpte, da det ville ha gjort en enorm forskjell for meg på veien. Et utmerkede program som gjør meg mytisk til pris handling. Elsker det. Takk for at du ga oss så stor hjelp til oss handelsfolk som trenger å lære seg raskere. Jeg bruker det som sko hver dag, for det meste av dagen. Jeg bruker det til å slappe av noen ganger. Å finne høyere sannsynlighetssettinger hjelper hele tiden så mye. Takk igjen. Forex Tester har hjulpet meg mye til å forbedre resultatene av min handel. Jeg ble mer trygg på valg og testing av handelsstrategier. Jeg fikk også en utmerket mulighet til å sjekke de nye handelsideene raskt og kvalitativt. Den 16. april kjøpte jeg endelig Forex Tester-programmet etter en lang periode med å tenke på det. Nå, 4 måneder senere, har jeg opprettet min egen handelsstrategi ved hjelp av dette programmet, noe som gir meg en ikke-dårlig inntekt på Forex-markedet. Jeg prøver kontinuerlig nye strategier som blir bedre mens du tester. Takk til alle utviklere av dette fantastiske programmet. Forex Tester er absolutt det beste programmet for å trene somebodys manuelle strategi. Etter en lang periode med å jobbe med Forex Tester, fikk jeg muligheten til å prognose bevegelsene på et ekte diagram. Også, Forex Tester hjalp meg til å avvise en god del håpløse strategier og å forbedre mine arbeidende seg. Jeg må si at dette er et flott verktøy. Selv om jeg bare har vært demoing prøveversjonen Im glad jeg fant den. Så langt har jeg ikke funnet noe lignende som ikke krever høye månedlige avgifter bare for å komme inn i døren og prøve, eller var så altfor komplisert at du føler at du må være programmerer bare for å ta ditt første skritt. Dette tillater noen, smertefritt , å trene og teste ut teorier og strategier uten å være kjedet hele natten til London-sesjonen eller så sliten og slå opp etterpå at New York-økten føles som ni runder med en bokser som puster i ansiktet ditt. Les mer. Det har vært lang tid siden 2008, at jeg har vært på Forex. Jeg startet flere ganger og flere ganger forlot det lenge, ganske enkelt fordi resultatene mine etterlot seg mye å være ønsket - fortjeneste tapet spredte seg rundt nullmerket. Jeg kjøpte Forex Tester høsten 2013. Jeg begynte å bruke den og å bygge min handelsstrategi. Programmet gjør det mulig for en å se resultatene av ideene sine veldig raskt, og utdanningsprosessen går mye raskere og den sjette sansen akkumuleres som ikke kan mottas ved hjelp av noen bok eller teoretisk studie. Systemet mitt ble endelig bygget i slutten av 2013 og siden den gang handler jeg lønnsomt og stabilt. Jeg anser dette programmet som en av de mest fordelaktige investeringene i min utdanning. . Les mer. Valutahandel er en av de mest kompliserte måtene å tjene penger på. For å lykkes i valutamarkedet må en næringsdrivende utvikle følgende 3 grener: Psykologi Metode Pengestyring Hvis forexopplæringen ikke involverer minst ett av disse viktige trinnene, vil du definitivt tape på lang sikt. Vår handelssimulator lar folk forbedre sin kunnskap og ferdigheter på alle disse områdene. Psykologi. Når det gjelder evolusjon, har mennesker ikke tilpasset seg for å imøtekomme handel. Med andre ord har vi alle vært fryktelige handelsmenn fra begynnelsen fordi vårt DNA ikke har de nødvendige funksjonene for å kunne fungere effektivt. Selv om du har lært alle innspillene i markedet i teorien, vil du fortsatt ikke være klar til å handle uten en sterk evne til å kontrollere tankene dine og følelser. Den eneste måten å håndtere dette området er å bruke en forex-simulator. Handelsimulering er bedre enn demo og ekte kontoer. Med demo-kontoer må du vente på aldre for å åpne en anstendig mengde handler. Med livekontoer får du en følelse for det virkelige markedet, men fordi du ikke har behersket dine følelser, vil du fortsette å handle ulogisk og miste innskuddet ditt veldig raskt. Med vår handelssimulator har handelsmenn muligheten til å være i en spennende atmosfære der de ikke vet hvordan markedet skal bevege seg (som det er tilfelle med en live konto). Samtidig kan forhandlere avgjøre denne informasjonen umiddelbart, en funksjon som ikke blir tilbudt av demokontoer eller livekontoer. Kort sagt, vår backtesting programvare vil gi deg alle markedsanalysen verktøyene du trenger for å tamme din inkonsekvente natur. Metode. Den overflod av handelsstrategier som er tilgjengelige på Internett, skaper den falske troen på at du har alt du trenger. Men hvis du prøver den riktige forex trading simulatoren, vil du umiddelbart oppdage at dette er en stor løgn. Langt de fleste av disse såkalte lønnsomme strategiene som bloggere og pseudo-forhandlere fremmer, kan gi deg noen lønnsomme handler, men til slutt vil de skape en betydelig nedgang i innskuddet. Mens du lærer å navigere i den komplekse verden av forex trading, er den viktigste regelen dette: Ikke vær for å stole på. Hvis du er for åpen for hva andre har å si, risikerer du å svekke dine 3 mest kraftfulle ressurser: tid, penger og selvtillit. Hvis du velger å ikke teste strategiene til tvilsomme kilder, vil du til slutt miste alle pengene du har lagret for handel. Derfor, uten en form for forex backtesting programvare, vil du tilbringe hundrevis eller tusenvis av timer å lære om valutamarkedet uten å gi noen positive resultater. Videre, uten Forex treningsprogramvare, vil du ende opp med å bli frustrert og deprimert. Hvilke vanlige folk vil bruke sin tid, penger og innsats på denne fruktløse oppgaven. Det er bare 2 muligheter tilgjengelig for deg nå: Enten velger feilfeltet eller kjøper det som trolig er den beste handelssimulatoren som eksisterer, og unngå å miste noe. Ingen kan garantere at du vil lære å handle med vår handelssimulator, men. Alt avhenger av arbeidsmoral, dedikasjon og evne til å analysere dine læringsmetoder og handelshandlinger. Det avhenger av om du tar de riktige avgjørelsene og holder deg til dem. Pengestyring. Det er mange smarte og disiplinerte handelsmenn som fortsatt ikke kan lykkes i valutamarkedet. Årsaken til dette er at de mangler en utrolig verdifull søyle i sin handel: De misforstår helt viktigheten av pengeforvaltning. Valutahandel krever at handelsmenn følger strenge regler om hvor mye de har råd til å miste på en enkelt handel og hvor mange handler de kan miste per måned. Hvis du forsømmer disse faste regler, eller hvis du ikke betaler nok oppmerksomhet til dem, vil du aldri ta din handel til det profesjonelle nivået. Man kan gjøre fantastiske handelsbeslutninger, være fullt ansvarlig for sine følelser og vinne de fleste handler. Men all denne suksessen kan være ubrukelig med en enkelt handel som ble åpnet der handelsmannen ikke klarte å holde seg til de grunnleggende prinsippene for pengeforvaltning. Backtesting tillater imidlertid handelsmenn å bygge sin kunnskap om disse prinsippene. Kort sagt, forex trening er umulig uten forex programvare spesielt uten en handelssimulator. Begynn å skarpe dine pengehåndteringsferdigheter i dag ved hjelp av Forex Tester 3, den beste handelssimulatoren man kan finne. Rett feilene dine. Effektiv læring om forex trading inkluderer muligheten til å korrigere feilene dine. De fleste handelsfolk forstår ikke at det er praktisk talt umulig å lære forex ved å bruke demo og live kontoer. Demo-kontoer gir deg mulighet til å lære forex trading hvis du har dusinvis av år foran deg, og livekontoer gjør det umulig for deg å fikse feilene dine. Du har allerede mistet handelen (eller handelen), og forexanalysen vil hjelpe deg med å unngå å gjøre de samme feilene i fremtiden, men du kan ganske enkelt ikke forandre fortiden. Forex-simulatorer kan i sin tur ta deg tilbake i tid, slik at du virkelig kan rette feilene dine umiddelbart, du kan teste din strategi så mange ganger du trenger. Denne fantastiske forex treningsprogramvaren vil hjelpe deg med å fikse feilene dine uten å påvirke dine virkelige penger. Detaljert statistikk. Ikke bare kan du fikse eventuelle feil du har gjort, men du kan også ta forex trading trening til et høyere nivå ved å bruke detaljert statistikk. Vår handelssimulator har mange innebygde parametere for å evaluere din trading ytelse. Med Forex Tester backtesting programvare, er det ikke nødvendig å simulere markedet i mørket. Nå er alle nødvendige komponenter inkludert. Netto og brutto fortjeneste, maksimal fortjeneste og tap handel, maksimal nedtelling og andre verdier vil forbedre din forex valuta handel i tide. Slik installerer du Forex Tester 3 Du kan lese detaljerte instruksjoner om hvordan du installerer Forex Tester her. Hvis du ikke er fornøyd med vår Forex Tester-programvare (det er svært sjelden tilfellet), er det enkelt å avinstallere det ved å fullføre følgende prosedyre: Startmeny rarr Alle programmer rarr Forex Tester rarr Avinstaller Forex Tester. Forex Tester er en programvare som simulerer handel i Forex markedet, slik at du kan lære å handle profitt, skape, teste og forfinne din strategi for manuell og automatisk handel. Programvare for å kopiere handler mellom MT4-kontoer. Støtter alle meglere, har mange funksjoner som LotRisk Management, filtrering og Reverse Trading, Lifetime Support. Vel hjelpe deg å bli intelligente Money Managers og få deg inn i eliten gruppen som faktisk gjør penger trading Forex. Programvare som åpner handler i en brøkdel av et sekund med en innebygd risikostyringskalkulator. Angi forhåndsdefinert stoppfall Ta fortjenesteverdier for øyeblikkelige oppføringer. Kompatibel med Forex Tester og MT4.

No comments:

Post a Comment