Wednesday 15 November 2017

Erp System For Handels Selskap


Ramco ERP på Cloud for handelsbransjen Utvide handelen din. Skriv inn flere geografiske områder. Vær en leder i din virksomhet. Som en visjonær handelsmann er du forpliktet til å betjene dine kunder effektivt og øke markedsandeler raskt. I din søken etter fortreffelighet må du spore dine strategier for markedsøkonomi enkelt og i sanntid. Ramco ERP on Cloud har robuste funksjoner som gir deg mulighet for sanntidsdata, beslutningsprosess og effektive prosesser. Følg operasjonen din slik at du vet hva som utfører og hva som ikke er, og får styrken over fremtidige utfordringer. Med Ramco kan du spore din handelsvirksomhet på tvers av geografiske områder. Enten det er strategisk innkjøp for å påløpe kostnadsfordeler, prising på tvers av større geografiske områder, større synlighet på fraktdatoer eller rett og slett samlingsproblemer, er våre handelsløsninger designet for å imøtekomme dine behov og realisere omsetningsvekst. Administrer potensielle kunder Opplev større synlighet på potensielle kunder. Sørg for større konverteringsfrekvenser. Det er viktig å vokse. Det er viktigere å være klar til å møte etterspørselen når du vokser. Med Ramco ERP on Cloud kan du styre dine kundeemner og gjennomgå dine krav på rørledningsdata på en strukturert måte. Du kan forberede forretningsmodellen din for å støtte en stor kundebase. Forstå ledetallene og - kvaliteten. Utvikle innsikt i mulighetskjøp, markedsføringsaktiviteter og oppfølging. Utfør periodiske muligheter. Analyser konkurransen din og juster salget i henhold til dette. Dovetail flere salgstemaer Behandle flere salgstemaer. Gled deg over alle kunder. Når du utvider salgstransaksjonen din på verdensmarkedet, trenger du en løsning som er fleksibel nok til å svale flere salgstemaer og gi kunden glede. Med Ramco ERP on Cloud kan du konfigurere og utføre flere typer salg med nødvendige arbeidsflyter og godkjenninger. Spor salgsdata på lagernivåer Utfør regelmessig vare, forsendelse, drop-skip, bill-amp hold, lageroverføring og andre salgstyper. Adoptere ulike salgsrabatttyper basert på prisreglene for kunder. Bruk Global Tax Solution-motoren til å overholde lovbestemte normer . Behandle aksjer uten problemer Spor lager på hånden på ulike varehus i sanntid. Unngå sløsing. Forbedre lønnsomheten. Spor lagerstatusen din ved å spore forbruksmønster. Utvikle fullstendig synlighet på tvers av varehusene dine i flere geografiske områder. Få innsikt i å utføre og misligholdte aksjer. Vedta strategier med letthet for sesongbestemt strømpe, for å forbedre verdikjeden. Bruk ABC-koder for å kategorisere elementer. Studer lager verdier og bevegelse Vet nøyaktig lagerstedene item-wise og studere lageromsetning. Fiks og besøk din ROL (Re-Order nivåer), MOQ (Minimum Order Quantities) og Safety Stock. Tweak dem etter behov i takt med svingende etterspørselsmønstre. Fortsett konkurransen Pris konkurransedyktig. Vokse fort. Tilby kundene dine service excellence. Forstå deres kjøpsmønstre og prising må posisjonere produktet lønnsomt. Belønne dine høyvolumskunder med bedre priser. Ramco ERP on Cloud hjelper deg med å utvikle disse strategiene, slik at du kan holde deg foran konkurransen. Vedta prisreguleringer basert på varer og kunder. Undersøk for å identifisere høyvolumskunder Gruppeposter og kunder for prising. Løs en rekke volumbaserte prisalternativer Studieutbytte for alle forsendelser som går ut av lager, på tvers av geografiske områder. Kjør effektive salgsprosjekter Planlegg og sørg for at markedsføringsarbeidet ditt er effektivt. Forbedre responsen på kampanjer. Forbedre din evne til å drive salgskampanjer gjennom kampanjer og registrere inntektsvekst. Ramco ERP on Cloud støtter deg i denne innsatsen med salgsfremmende funksjoner som omfatter tilbud som imøtekommer flere forretningsscenarier som du møter i sesong og lavsesong. Gjør pris avtaler (pris-av) Start rabatt avtaler (med antall og verdi pauser) Utfør gratis varer avtaler (gratis element for å kjøpe et annet produkt) Være i tide, alltid Spor salg og innsamling effektivitet. Lever varer på tid. Samle regninger også i tide. Hold deg nærmere kundene dine for å ta vare på deres behov. Følg deres krav til å levere til rett tid og til riktig pris. Ramco ERP on Cloud hjelper deg med å gjøre dette. Analyser tidligere salg og fakturering. Identifiser forsinkelser Utfør fordringer ved aldringsanalyse gjennom DSO (dagsalg utestående) Identifiser defaulters og stram kredittgrenser. Kilde strategisk Være i liga med leverandører. Har varer hvor-når-hvordan du trenger det. Samarbeide med leverandørene for å slippe ledetider og kostnader. Dette hjelper deg å forbli konkurransedyktig i markedet og redusere kostnadene til kundene dine. Ramco ERP on Cloud muliggjør denne proaktive og strategiske sourcing-tilnærmingen. Identifiser og engasj dine foretrukne leverandører med tilbudsadministrasjonsfunksjoner. Undersøk leverandørens ytelse basert på rettidige leveranser, kvantitets - og kvalitetsdata. Gi tilbakemelding til leverandører for kontinuerlig forbedring av ytelsen i en samarbeidsplattform. Tilrettelegge rask informasjonsflyt til leverandørene gjennom leverandørens selvbetjeningsportal, en standard Ramco-funksjon. Motiver ditt salgsteam Beregn provisjoner. Belønning ytelse. Motiver salgspersonalet ved å belønne deres ytelse. Med Ramco ERP on Cloud kan du sette parametervalg på salgsordrer, fakturaer eller realiserte fakturaer som du kan implementere og beregne salgsutbetalingsprovisjoner for. Opprettholde selgerkommisjoner Sporberettigelse. Spor salgsordrer og fakturaer Prosjektering og effektutbetalinger. Du kan også like at Ramco ERP on Cloud hjelper kickstart virksomheten til Trader og distributør av sportsartikler og tilbehør Ramco co-skaper et digitalt rammeverk for et fremtredende eksporterende fellesskap i India. Lær hemmeligheten hvordan Trivitron Heathcare klarte sin forsyningskjeden effektivt utvider Ramco ERP til sine forhandlere Ramco ERP on Cloud støtter raskt voksende handelsselskap i sin kamp for markedsandelEnterprise Resource Planning Accelerate Business Performance med 1 Cloud ERP NetSuite Enterprise Resource Planning (ERP) tilbyr en moderne, skalerbar løsning for å løpe alle dine viktige back-office-operasjoner og økonomiske forretningsprosesser i skyen. Fra omfattende økonomistyringsfunksjoner, inkludert sofistikert inntektsadministrasjon og faktureringsløsninger, til lager, forsyningskjede og lagerstyringsløsninger, gir NetSuite bedrifter av alle størrelser, over alle bransjer, i alle deler av verden for å frigjøre innovasjon og vekst. Innebygd forretningsinformasjon med sanntidsrapportering og analyse gir din organisasjon en enkelt versjon av sannheten og antenner bedre og raskere beslutningsprosesser. Finansiell styring Kjør nye effektiviteter, få sanntidsinnsikt og strømlinjeform dine finansielle prosesser med en omfattende løsning som kombinerer robust økonomi og regnskapsmuligheter med innebygd forretningsinformasjon som er tilgjengelig fra enhver sted, når som helst. Bestillingshåndtering Fremskynde bestillingsprosessen og eliminere manuelle flaskehalser ved å integrere salgs-, økonomi - og oppfyllelsesteam med prissetting, salgsordrehåndtering og avkastningsadministrasjonsfunksjoner. Produksjonsstyring Få sanntidssyn i produksjonsprosessen og få produktene dine til å markedsføres så raskt og kostnadseffektivt som mulig med produktdatahåndtering, arbeidsordrehåndtering og kvalitetssikringsløsninger. Supply Chain Management Definer, utfør og støtte distribusjons - og forsyningskjedestyringsplanene fra en enkelt samarbeidsplattform som du kan få tilgang til hvor som helst, når som helst og hvor som helst. Lager og oppfyllelse Administrer end-to-end-beholdning og innkommende utgående logistikk i sanntid, samtidig som du reduserer din totale eierkostnad. Anskaffelser Optimaliser innkjøpsprosessen for kostnadssikkerhet med arbeidsflytdrevne godkjenningsrutiner og forbedre nøyaktigheten av innkjøps-til-betalingsprosesser ved å automatisere og knytte viktige innkjøpstransaksjoner. Human Capital Management Maksimere verdien av dine viktigste ressurser og minimere administrasjonskostnadene ved å benytte lønningstjenester, incentivkompensasjonsadministrasjon og ansattes senterfunksjoner i en integrert, fleksibel og omfattende HCM-løsning. ERP-programvare (Enterprise Resource Planning) Enterprise Resource Planning (ERP) programvaremarkedet er stort og komplekst. Det er hundrevis av leverandører som tilbyr best-of-breed (dvs. stå alene) ERP-applikasjoner eller integrerte ERP-programvarepakker. I tillegg tilbyr mange ERP-programvarefirmaer vertikale markedsløsninger for å møte de unike kravene til bestemte bransjer, for eksempel produksjon, distribusjon, detaljhandel og andre. Vi skrev denne buyerrsquos guide for å hjelpe organisasjoner bedre å forstå hvordan du velger det beste ERP-systemet som passer deres forretningsbehov. Herersquos hva wersquoll dekke: Hva er ERP-programvare Et enterprise resource planning system hjelper organisasjoner med å spore informasjon på tvers av alle avdelinger og forretningsfunksjoner, fra regnskap til menneskelige ressurser til salg og utover. Felles ERP-funksjonalitet inkluderer: Produkt - og kjøpsplanlegging Produksjons - og leveringsplanlegging Lagerstyring Levering og betaling Supply chain management Regnskap Markedsføring og salg Kundeforholdsstyring Termen ERP tok roten i USA rundt 1990 som et økende antall organisasjoner krevde integrering utenfor ofmdashbut ikke eksklusiv ofmdashtheir produksjonsapplikasjoner. De trengte å dele data fra deres MRP-system med si, deres økonomiske regnskap, kundeforhold, forsyningskjede eller andre applikasjoner. Enterprise planning programvare ble introdusert for å beskrive et bredere system som integrerte hver av disse applikasjonene. De beste ERP-programvarepakker vil dekke følgende programkategorier. De 10 mest populære ERP-programvareproduktene ERP-programvare (Enterprise Resource Planning) brukes av millioner av mennesker hver dag for å utføre vanlige forretningsprosesser. Selv om markedet for ERP-programvare en gang var dominert av en håndfull kjente store leverandører, er dette ikke lenger tilfelle. I denne veiledningen ser wersquoll på hvilke ERP-plattformer som er mest populære når det gjelder sluttbrukerpopulasjon og online-tilstedeværelse. Så wersquove rangert ERP-produkter etter total popularitet, slik at kjøpere kan se hvilke løsninger som er populære på en rekke forretningsmodeller og størrelser: Se vår metodologiside for en mer detaljert forklaring av hvordan leverandørene ovenfor ble valgt. Vanlige funksjoner i ERP Software Accounting-systemer hjelper organisasjoner med å håndtere sine finansielle transaksjoner. Kjernen vil ha en hovedbok, kundefordringer, leverandørgjeld og lønn. Leverandører utvikler ofte tilleggsfunksjoner og funksjonalitet for å møte unike forretnings og industrielle behov (for eksempel Sage Nonprofit med fondregnskap). Eksempelleverandører inkluderer Sage Accounting Software og Microsoft Dynamics. Forretningsintelligens, som et begrep, fikk utbredt adopsjon i slutten av 90-årene. Teknologien har imidlertid eksistert i noen form eller form siden 60rsquos. Det brukes til å analysere og rapportere bedriftsdata for å hjelpe bedrifter med å gjøre smartere forretningsbeslutninger. Kjernefunksjoner inkluderer analyse, datautvinning, rapportering og mer. Eksempelleverandør er SAP. En CRM-applikasjon brukes til å håndtere samspill med potensielle kunder, kunder, kunder og partnere. Det sporer aktivitet på tvers av alle avdelinger: markedsføring, salg og service. Kjerneprogrammer er nært tilpasset disse avdelingene. De inkluderer salgsstyrkeautomatisering, markedsautomatisering og service og support. CRM har som mål å øke kunder, inntekter og kundetilfredshet. Eksempelleverandør er Oracle. Moderne HR-systemer hjelper organisasjoner med å håndtere tradisjonelle HR-aktiviteter som personellsporing og fordeleradministrasjon, samt nye strategiske HR-initiativer som talenthåndtering, evaluering av ansatte og læringsledelse. Eksempelleverandører inkluderer Epicor og Lawson Software. Et lagerstyringsprogram hjelper bedrifter med å følge opp oppdatert informasjon om deres produktforsyning. Målet er å opprettholde optimale lagernivåer, slik at selskapene unngår avskrivninger på inventar og overspenninger, og til slutt maksimerer overskuddet. Det finnes ulike typer inventarprogrammer for å møte de unike kravene til ulike bransjer og selskaper. For eksempel vil en matdistributør ha ulike beholdningsbehov enn en butikkforhandler. Eksempler på produkter inkluderer MAS 90 og 200 Software. Vi ville ikke ha programvare for næringsressurser hvis det ikke var for produksjon av ressursplanlegging programvare. I dag er det kjernen i mange kjente ERP-systemer. Andre produksjonsapplikasjoner og - moduler inkluderer produksjonsutførelsessystemer (MES), materialfortegnelse (BOM), produktets livssyklusstyring og mer. Eksempelleverandører inkluderer NetSuite. Infor og Sage. Supply Chain Management (SCM) - applikasjonen sporer varer etter hvert som de beveger seg fra produksjonsanlegg til distribusjonssteder til butikkene. Vanlige applikasjoner inkluderer: forsyningskjedeplanlegging for å tilpasse beholdningen etter hvert som etterspørselen endrer leverandørstyring for å overvåke ytelsen til leverandører av lagerstyring for å spore plassering av varer innenfor et lager og andre. Hvilken type kjøper er du Før du vurderer alternativer og utfører en ERP-programvare sammenligning, må du sjekke hvilken type kjøper du er. Over 90 prosent av kjøpere faller inn i en av disse tre gruppene: Enterprise resource planning systems buyer. Disse kjøperne krever integrering av data på tvers av alle avdelinger. De vil ha alt i ett system og unngå de tekniske utfordringene ved å integrere ulike applikasjoner. Disse kjøpere favoriserer komplette ERP-løsninger som SAP, Microsoft Dynamics, Infor, Epicor, Oracle og andre. Best-of-breed kjøpere. Disse kjøperne krever en enkeltkomponent som et frittstående CRM-system eller et HR-system. De trenger ofte større funksjonalitet og flere funksjoner enn det som tilbys i en integrert suite. På grunn av den funksjonelle dybden disse kjøperne krever, er det viktig at de bruker tid på å evaluere vurderinger for spesialiserte systemer i stedet for integrerte suiter. Små bedrifter kjøpere. For et år siden hadde analytikere spådd at gjennomsnittlig selskap ville ha 18 ansatte før det ble vedtatt et ERP-system. For fem år siden var det gjennomsnittlige tallet 29. Statistikk til side, flere og flere små bedrifter ønsker å utnytte ERP-teknologi for bedre forretningsytelse. Tidligere har høye kostnader og tekniske utfordringer holdt mange små bedrifter ute av markedet. Men med et økende antall skyalternativer har småbedriftskjøpere en ny mulighet til å implementere enterprise-level teknologi. Selvfølgelig er det fortsatt muligheter for kundeserver eller kundeserver fortsatt tilgjengelig for små bedrifter. Markedetrender å forstå Det er flere trender som spilles ut i markedet. ERP-programvareleverandører konsoliderer, vedtak av programvare som en tjeneste (SaaS) vokser og mer. Her markerer wersquoll noen få du bør vite om. Leverandørkonsolidering. Konsolideringen av ERP-produkter er ikke nødvendigvis en ny trend. Fusjoner og oppkjøp har alltid vært en del av denne markedshistorien. Imidlertid er hastigheten som itrsquos finner sted og konsekvensene det har for kjøpere verdt å nevne. Store leverandører fortsetter å anskaffe nisjeleverandører for å utrulle sine produktlinjer, skaffe utmerket teknologi eller å utvide seg til nye geografiske markeder. Kjøpere må vurdere dette når de vurderer systemer. I verste tilfelle blir leverandøren kjøpt, produktet blir solsett og støtte og oppdateringer er ikke lenger tilgjengelige. Unngå denne situasjonen ved å vurdere en vendorrsquos finansiell og strategisk levedyktighet. Vedtak av programvare som en tjeneste. SaaS eller web-basert ERP er et attraktivt alternativ til tradisjonelle systemer på stedet. Den opprinnelige investeringen er lavere, implementeringen kan bli raskere. Brukergrensesnittet er kjent (det kjører i en nettleser) og selskaper donrsquot trenger heltids IT-personale for å opprettholde servere og maskinvare. De fleste ERP-leverandører har nå planer om å tilby en slags webbasert alternativ. Mobilapputvikling. Leverandører har reagert på rask vekst i smartphone adopsjon ved å utvikle mobile grensesnitt for deres ERP-programvare systemer. For eksempel har Oracle allerede en mobilklient, så gjør SAP og Epicor. Sosiale medier integrering. Selv om det er veldig mye i sin barndom, utvikler mange ERP-selskaper sosiale medier for å holde seg oppdatert på den større trenden som spilles ut. Interne verktøy utvikles for å fremme større samarbeid mellom ansatte, mens integrering mellom ERP-programmer og eksterne nettverk som Facebook og Twitter også foregår. Nylige hendelser du bør vite om ACCEO lanserer skybasert ERP-løsning. ACCEO Solutions har lansert et skybasert ERP-tilbud som er bygget på Acumatica-plattformen og målrettet mot det kanadiske ERP-markedet. Løsningen er frukten av ACCEOrsquos OEM-partnerskap med Acumatica. Acumatica og Malaysiarsquos Censof sign avtaler å bringe sky ERP til Sørøst-Asia. Acumatica inngikk en langsiktig avtale med malaysisk finansforvaltningsselskap Censof Holdings Berhad (Censof) i september for å tilby ERP-løsninger i kommersiell og offentlig sektor over Sørøst-Asia. Alliansen gir Acumatica et konkurransefortrinn via rask tilgang til markedet. Selskapene håper å utnytte cloud computing infrastruktur, som får traction i regionen til tross for dagens lave adopsjon priser. Anagram avslører skybasert ERP-system for britiske småbedrifter. Anagram Systems lanserte en skybasert versjon av Encore, sin ERP-programvare for små bedrifter. Tjenesten ble utviklet med tanke på behovene og begrensede budsjetter for bedrifter med 1-150 ansatte. Det gir små bedrifter rimelig tilgang til avanserte og sikre hosting-fasiliteter, så vel som hele spekteret av ERP-muligheter. Lignende programvarekategorier

No comments:

Post a Comment