Friday 17 November 2017

Forex Rn


Company News Headlines Realtid etter timer Pre-Market News Flash Sitat Sammendrag Sitat Interactive Charts Standard Innstilling Vær oppmerksom på at når du velger ditt valg, gjelder det for alle fremtidige besøk på NASDAQ. Hvis du, når som helst, er interessert i å gå tilbake til standardinnstillingene, velg Standardinnstilling ovenfor. Hvis du har spørsmål eller støter på problemer ved å endre standardinnstillingene, vennligst send epost til isfeedbacknasdaq. Vennligst bekreft ditt valg: Du har valgt å endre standardinnstillingen for Quote Search. Dette vil nå være din standardmålside, med mindre du endrer konfigurasjonen din igjen, eller du sletter informasjonskapslene dine. Er du sikker på at du vil endre innstillingene Vi har en tjeneste å spørre Vennligst deaktiver annonseblokkeren din (eller oppdater innstillingene dine for å sikre at javascript og informasjonskapsler er aktivert), slik at vi kan fortsette å gi deg de førsteklasses markedsnyheter og data du har kommet til å forvente fra oss. Et annet enkelt system - tidsramme 15 Vennligst ikke kopier noe fra denne tråden. KOPIERETT. VENNLIGST SKRIFT TIL MEG OM DU TRENGER EN ANSVAR OG DU KAN IKKE GJØRE DETTE UTEN MITT TILTAK. OPPHOLD SÅDDEN. HVIS DET ER DEN FØRSTE OPPDATERINGEN TIL 1ST POST. STAY BLESSED EVERYONE Etter en lang ventetid. Jeg presenterer deg endelig for en ny metode. Dette er vist seg å være 80 prosent lønnsomt for meg. Om meg . Jeg har vært trading forex i over 2 år nå. Før Forex markedet var jeg trading aksjer for en while. but Forex var mer interessant enn det dumme aksjemarkedet. Beklager for min engelsk .. ikke mitt morsmål. SYSTEMET: TIME-FRAME 15 Denne strategien er basert utelukkende på pris handling. Uansett, for å bekrefte det samme, vil vi se hvor prisen er å hoppe fra. For eksempel på en hvilken som helst tidsramme, er 200 EMA meget respektert. Så denne strategien vi bruker bare 15min tidsramme. hvorfor coz mindre enn 15min vil gi deg mer falsk og mer enn dette vil ta stor stoploss som ikke er ok med meg. Siden jeg ikke handler i millioner .. hva vi prøver å gjøre her er å gjøre maksimalt penger med lite investement. Jeg vil forklare i detalj hvordan du tar disse studsene etter TDI-bekreftelsen. Jeg tror ikke på å legge til mye av MA da det vil ødelegge utseendet på diagrammet. Tiden vi vil se etter handler, er etter at LONDON-markedet åpner .. hva er det når flere penger kommer til markedet. Flere penger betyr mer fart mer momentum betyr mer pips. more pips mer penger du kan ta med hjem. Vi vil vente på LONDON å åpne. Når den åpnes, vil vi se etter bransjer unna 200 EMA. there er mer enn ett oppsett .. men for nybegynnere av dette systemet. Vær så snill å øve øynene dine for dette oppsettet og senere jeg vil utdype seg på de andre oppsettene. Før du tar en handel, bør prisen lukkes under 10EMA for kort og over 10EMA for lenge. PENGESTYRING SL er 20 Pips TP er opp til en forhandler du kan la det løpe til tdi krysser back. or du kan lukke ved 1: 1 opp til deg. Så mange andre systemer, selv om dette har svikt på svært høye volatile times. please demo det demo det demo det ... til du blir konsistent med denne strategien. Jeg flytter stoppet mitt for å være etter 12 pips. Jeg vil ikke gi pips tilbake markedet i min pocket. never risiko mer enn 2 på en enkelt handel Dette vil være veldig enkelt hvis du allerede handler med TDI. For dette oppsettet TDI GREEN bør krysse den gule linjen. Vennligst les dean Malone TDI brukerveiledning for mer informasjon om TDI. Senere skal vi snakke om reoppføringer og andre oppsett senere coz det vil forvirre alle nybegynnere .. se nedenfor for diagrammet vedlagt INDIKATORER BRUKT: 1) 200 EMA (1HR 50EMA) 2) 800 EMA (4HR 50 EMA) 3) 10EMA 4) Rund nummerindikator 5) Handelstidsindikator Vedlagt bilde (Klikk for å forstørre) En ting jeg synes vanskelig å gjøre her på FF, bestemmer hvilke tråder å fokusere på. Fortell oss litt mer om hvor godt denne spesielle tilnærmingen har fungert for deg. Hvor mange pips gjør du per uke Hvor mange valutaer handler du Jeg handler bare 2 valutaer EU og GU jeg ser ikke engang på andre valutaer i Paris. jeg har vært å handle denne metoden i over et år nå. i hoppet fra ett system til et annet i mitt første trinn til jeg ble mentored. just fokusere på ett system og ett oppsett først. after du har mestret det oppsettet og praktisert det well. it vil være en kake walk. trust meg alt du trenger å gjøre i denne virksomheten er å vente vent vent til du mestrer det .. det kommer ikke over natten ... jeg har brukt utallige timer med charttime og har lest alt jeg muligens kan. Problemet med det meste av ppl her i denne virksomheten er at de ikke har noen1 til å mentorere dem. Så de bryter bare reglene og løper vekk fra denne virksomheten. Jeg har også min andre virksomhet. (Familiebedrift). Jeg handler ikke alle dager i uken siden jeg har min egen virksomhet. jeg kan fortelle i gjennomsnitt ca 15 pips på gjennomsnittlig per handel. noen handler eller være svært få er tap. husk i forex alt du trenger er 10 pips dag. du vil være på vei til toppen, hvis du konsekvent spiker 10pipsday lemme knw hvis du trenger noe La alle levende ting leve lykkelig Ble med feb 2012 Status: Medlem 3,108 Innlegg En ting til det siste innlegget. nybegynnere ønsker å bli rik veldig quicly slik at de ikke vil kutte hodet med for mye informasjon som emas RN nivå momentumslope av MAs og ting. men stol på meg en gang, hvis du praktiserer disse tingene, vil det bare ta sekunder for deg å identifisere et godt oppsett. for alle brødrene der ute. forex er den enkleste måten å tjene tonnevis av dollar hvis du vet hva du gjør. Å kjenne er bare den første delen. hvis du fortsetter å øve. du vil begynne å føle rytmen av markedet i andre. du vil ta hvis det forteller deg eller du vil gå bort. La alle levende ting leve blissfully Ble med feb 2012 Status: Medlem 3.110 Innlegg bare ta en titt på dette bildet. en annen forespørsel. plz plz plz ikke engang tenke på å fortsette å leve til du backtest dette. bare gjør backtesting for den siste måneden feb. du vil knw hvor mange piller du har gjort. test bare fra London åpent til 2 timer etter at USA åpner .. det hele. husk dette veldig viktig. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Ble med feb 2012 Status: Medlem 3,108 Innlegg Folk jeg hater postering diagrammer. Det er en slik smerte på feil sted. Men bildet snakker mer enn ord. så legger inn denne for 2. mars. her prisen hoppet av RN. after London åpnet kjøpere prøvde å skyve prisen opp, men kunne ikke opprettholde og det var et fritt fall etter det. notat på det meste av markedet åpent der vil en falsk flytte. Det er derfor vi har regelen oppsett for ingen shorts over 200 ema og ingen lengder under 200ema. coz av denne regelen noen ganger kan du miste noen handler, men det er greit. du vil miste dager i forex. coz vi er bare mennesker og vi gjør feil. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) CHOROS System Ble med mar 2009 Status: Jeg vet at jeg ikke vet noe 2,414 Innlegg CHOROS (uttalte ho-roh-sh) betyr dans på gresk. Siden det er der jeg er fra, trodde jeg at jeg kunne bruke dette som et navn siden alt annet kunne betraktes som farlig. Mitt navn starter ikke fra quotequot som også regnes som farlig i FF. Uansett, jeg legger inn dette bare for å få et hjem for de som vil fortsette å diskutere Dansestrategien som har blitt flyttet av admins. Min erfaring med strategien er veldig positiv så langt, og jeg vil fortsette å handle på denne måten siden det har endret mine resultater dramatisk. Originale regler her: forexfactoryshowthread. phpt224697 (EDIT) Clay bestemte seg for å tilby enda mer hjelp ved å oppdatere sin håndbok og la oss legge inn i CHOROS-tråden: forexfactoryshowpost. postcount2591 Reposted here: forexfactoryshowthre. 36post5920136 Jeg vil gjerne holde dette stedet rent med de samme strenge regler som den opprinnelige tråden hadde. Jeg vil ikke kunne legge inn så ofte som Clay, men gjerne hjelpe hverandre her inne. Også denne tråden er ikke å argumentere for om forbudet mot den opprinnelige tråden er rettferdig eller ikke. Det er en tråd for det allerede i Members Lounge. Denne tråden er bare for den opprinnelige strategien. EDIT: MM regler på side 72, post 1080 ADDED 31032011: duffypratt har gjort noe godt arbeid å lage en innholdsfortegnelse for tråden. En stor takk til ham fra resten av oss. TOC er vedlagt som et Word-dokument nedenfor (for de av dere som ikke allerede vet, hvis du holder quotCTRLquot og klikker på koblingen, vil nettleseren få deg til det innlegget. Toppmannen Kosta som virkelig gjorde meg grin. Den virkelige skammen av det som skjedde her er at vi hadde en så positiv og vennlig stemning på tråden at de som har intensjoner om å fjerne den, sannsynligvis aldri så. Jeg tror du burde sparke ting med et sammendrag av hvordan du har handlet det og hvordan du har brukt det med din egen lille spinn. Det er en fin måte å bruke denne strategien til å jevnlig vokse en konto. Jeg handler fra jobb gjennom en brannmur som ikke liker chatprogramvaren. Jeg savner dere også. Twisten jeg la til dette Metoden kan beskrives ved hjelp av følgende: 1. Jeg har alltid åpnet et M1-diagram under handel, noe som hjelper meg med å finjustere mine innganger for amputganger. 2. Jeg har en tendens til å ta fort fortjeneste. Mitt daglige mål er 30-40 pips med 3 risiko. Så vanligvis bruker du Dance regler kan jeg oppnå dette i 3-4 bransjer (hver fra 8-1 5 pips). Min SL er ikke mer enn 15-19 pips. Hvis jeg dømmer fra M1 at handlingen ikke liker meg, stopper jeg handelen tidligere enn 19 pips. 3. Annet enn at navnet på spillet er å reagere raskt under de vanlige dansesporene (MA, RN, etc.). HVIS du når daglige mål, avslutter du umiddelbart for dagen. Hvis du når daglig tap, slutter du også. På tide vil jeg nevne et par andre ting som jeg fant til å være nyttige for å få høyere vinnende. Jeg handler fra jobb gjennom en brannmur som ikke liker chatprogramvaren. Jeg savner dere også. Twist som jeg har lagt til denne metoden kan beskrives ved følgende: 1. Jeg har alltid åpnet et M1-diagram under handel, noe som hjelper meg med å finjustere innstillingene mine amputganger. 2. Jeg pleier å ta rask fortjeneste. Mitt daglige mål er 30-40 pips med 3 risiko. Så vanligvis bruker du Dance regler kan jeg oppnå dette i 3-4 bransjer (hver fra 8-15 pips). Min SL er ikke mer enn 15-19 pips. Hvis jeg dømmer fra M1 at handlingen ikke liker meg, stopper jeg handelen tidligere. Gode ​​ting, cheers Kosta Jeg handler fra jobb gjennom en brannmur som ikke liker chatprogramvaren. Jeg savner dere også. Twist som jeg har lagt til denne metoden kan beskrives ved følgende: 1. Jeg har alltid åpnet et M1-diagram under handel, noe som hjelper meg med å finjustere innstillingene mine amputganger. 2. Jeg pleier å ta rask fortjeneste. Mitt daglige mål er 30-40 pips med 3 risiko. Så vanligvis bruker du Dance regler kan jeg oppnå dette i 3-4 bransjer (hver fra 8-15 pips). Min SL er ikke mer enn 15-19 pips. Hvis jeg dømmer fra M1 at handlingen ikke liker meg, stopper jeg handelen tidligere. Juneman har bedt meg om å fortelle deg at hvis du går inn på nettstedet nå og laster ned flash 9 fra forsiden, bør du kunne få tilgang fra jobben. Hvis du fortsatt sliter, vil han komme i kontakt med deg hvis du sender meg en PM med kontaktdetaljer, og han vil sortere det ut for deg. Han regner med at det er lett å sortere ut. I mellomtiden, vær så snill, om jeg legger til en kobling til chatrom her, Therre er nå ikke ansvarlig for noe, og Juneman har sagt at han heller ikke vil godta noen donasjoner fra noen. Dette burde forhåpentligvis forhindre at admin gjør meg til et kommersielt memebr for å sette opp linken (dette er grunnen til at Juneman ikke kan legge inn nå) Lee, i min erfaring er det best å ta første berøring på M15-skalaen. Det andre kan være et forsøk på å krysse. På den annen side har jeg funnet ut at på M1 skalaen er det mange ganger bedre å ta 2. touch. Dette betyr at mens M15-linjen berører for første gang, vil M1 berøre falske deg og deretter komme ned igjen for å ta din lille SL. Det vil da gå tilbake i riktig retning. Jeg kaller dette head-fake og har hjulpet meg mye for å unngå noen dårlige handler. Jeg vil ikke huske et eksempel for å forklare dette bedre fordi jeg ikke får det, jeg tror det vil hjelpe. vennligst svar dette. takk alle og gud velsigne alle Ble med feb 2010 Status: Tilbake til grunnleggende 761 Innlegg Takk for tilbakemeldingen. Jeg tror at det var en handel der fordi jeg hadde satt min SL der jeg sa at jeg skulle da jeg hadde pakket 20 pips. Var det mot reglene Nesten helt sikkert nå at jeg ser på det. Jeg tror jeg kan fortsatt ha mye av et annet system i hodet mitt på dette stadiet. Denne handel var rett ut av EOhaters tråd, hvor 20 pips var en nesten perfekt handel. Ikke misforstå, jeg ville ha vært fornøyd med 20pips, men jeg vil, må jeg komme tilbake til. Jeg skulle si grunnleggende, men jeg skjønner at jeg ikke engang har det på dette stadiet. Jeg har nettopp lest dette fra Clays tråd og har tatt friheten til å legge inn den her. Jeg prøver å sitere, men jeg har en tendens til å miste det meste av meldingen når jeg gjør det. Sitatet virket ikke, det skjærte det meste av meldingen. Dette var en melding fra Earret: forexfactoryshowpost. amppostcount479. Clay har gitt en strategi som hvis det følger overtid kan gi noen alvorlige resultater. Jeg har fulgt denne tråden fra begynnelsen og vil innrømme at på papir ser veldig enkelt ut å implementere. Uansett grunner (alt jeg tror er emosjonelle) har resultatene mine ikke vært så stellar. til i går kveld. Jeg hadde tatt mange tap (svært små tap) i går kveld la jeg merke til et oppsett som så ut akkurat som en av oppsettene som er i håndboken. Jeg tok det. Unødvendig å si at en handel har tørket ut alle mine tap og så noen. Etter at jeg lukket ut den handel satte jeg meg tilbake og tenkte på hva som nettopp skjedde og skjønte at dette er akkurat hva Clay har fortalt oss. Jeg spurte meg selv hvorfor kan jeg bare se etter slike typer handler Hvorfor blir jeg for engstelig og tvinge handler som ikke trener Selv om jeg hadde fulgt reglene på alle handler, var tapene ikke A oppsett og sannsynligvis burde vært ignorert , men de var ikke store tap og ble alle tilbakebetalt etter en handel. Dette hadde gjort noe for min tillit at ingen annen handelsstrategi har oppnådd tidligere. Jeg antar du kunne si at det var min. ah ha. øyeblikk. Beklager for det lange innlegget, men jeg ønsket å si takk til leire for alt du har gitt og din innspill og støtte til fordel for andre, det er truley inspirerende. En annen ting. for de av dere som ikke har lest quotThink og Grow Richquot, anbefaler jeg det. Jeg leste boken for lenge siden og nettopp ferdig med det igjen. og etter min mening er prinsippene i den boken på jobb her i denne tråden. God jobb Clay du er levende bevis, på daglig basis av prinsippene som Napoleon Hill lagt ut i boken. Takk igjen Mikequote Beklager det lange innlegget, men det slo et nøkkelmerke med meg. Dette er hvor jeg er på. Jeg vil ta alt og har det vanskelig å ikke. Jeg tar fattige handler og savner så gode som jeg ventet på. Hvis det ikke fungerte så vil jeg repost i kursiv.

No comments:

Post a Comment